piątek, 31 stycznia 2014

Kolejny blog o kosmetykach i modzie, tym razem mój:)

Jeszcze do niedawna nie mogłam zrozumieć dlaczego tyle dziewczyn tworzy blogi o modzie i/lub kosmetykach skoro jest ich tak wiele. Jednak szukając informacji na temat wielu kosmetyków często brakowało w nich informacji, który byłyby dla mnie przydatne. Przy pisaniu kolejnej recenzji na wizażu, w dziale KWC, wpadł mi do głowy pomysł, aby zamieszczać opinie o kosmetykach na swoim blogu. Z czasem okaże się czy ten plan był istotnie tak genialny jak mi się wydaje w tej chwili:)
Przez lata przeglądania różnego rodzaju blogów o modzie i urodzie wiem czego najbardziej mi w nich brakuje, co mogłoby zostać zmienione, a co pominięte. Te obserwacje postaram się zastosować na swoim blogu. I obiecuję Czytelniczkom, jak i sobie, że będzie to strona prowadzona systematycznie i rzetelnie, a informacji na temat danego produktu czy stylizacji będzie raczej za dużo niż za mało.
Na początku przedstawię kosmetyki, których sama używam i które mogę z czystym sumieniem polecić innym. Są wśród nich kosmetyki do makijażu, do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, akcesoria kosmetyczne, perfumy. Wszystkie są według mnie skuteczne i stosuję dużą część z nich od wielu lat.
Nie mam żadnych poważnych problemów ze skórą. Ma ona jednak tendencje do bycia suchą. Cera jasna, ale latem szybko i ładnie się opala. Włosy mam naturalne, ciemne, coraz dłuższe, obecnie sięgające mi do łopatek. Oczy niebieskie. Pani Zima w najczystszej postaci:)
Z czasem zapewne będę przedstawiała również stylizacje, ale to nastąpi zapewne jak pogoda będzie ładniejsza. Wraz z przyjściem pierwszych oznak zbliżającej się wiosny pojawię się ubrana najlepiej jak potrafię:)

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby nigdy nie dopadł Cię brak motywacji....powodzenia i witamy nową koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję, na pewno motywacja i powodzenie się bardzo przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Ja też zaczynam blogowanie, ale głównie o włosach, ale kosmetykach trochę też. Za to kulinarne blogi mam już jakis czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia oby tak dalej jak jest teraz !!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszłam się przywitać :) Powodzenia w blogowaniu, nieustającej pasji i radości z tworzenia oraz satysfakcji z własnego miejsca w sieci :)

    OdpowiedzUsuń