sobota, 1 lutego 2014

Inneov Densilogy - gęstość włosów. Początek 3 - miesięcznej kuracji.

INNEOV DENSILOGY stosowałam już wcześniej. Zaczęłam 1 września 2013 i po 3 miesiącach, bo tyle wynosi pełna kuracja, ilość wypadających włosów bardzo się zmniejszyła. Jeszcze wcześniej, trzy lata temu stosowałam inną kurację marki INNEOV - Niedoskonałości, która w znaczący sposób poprawiła stan mojej cery.
Od dziś, z początkiem nowego miesiąca po raz kolejny zaczynam kurację z INNEOV DENSILOGY. Sezon wiosenno - letni przywitam więc z burzą długich i gęstych włosów:) Przekonałam się już, że kuracja jest skuteczna, ale zależy mi na wzmocnieniu efektu w nadchodzącym czasie.
Warto zauważyć, że producent, czyli współpracujące ze sobą koncerny Nestle i L'Oreal, obiecuje nie tylko dużo lepszy stan włosów, ale również paznokci. W czasie pierwszej kuracji na manicure musiałam chodzić co tydzień i prosić panią kosmetyczkę o solidne skracanie, bo paznokcie rosły jak szalone i były na dodatek niebywale twarde i lśniące. Wstyd się przyznać, ale ostatnio je obgryzłam i są bardzo krótkie.
Poniżej zdjęcia pokazujące stan moich włosów na dzień dzisiejszy. Są naturalne, farby nie widziały od ponad trzech lat. Ich długość wynosi 34 cm.
 
 
Wstyd mi pokazywać paznokcie, ale skoro chcę pokazać późniejsze efekty to muszę się przemóc:) 
 Przejdźmy do samego produktu.
INNEOV DENSILOGY należy stosować kiedy naszym problemem są:
 - utrata objętości włosów
 - rzadkie włosy
 - rozdwojone i słabe paznokcie.
Na opakowaniu jest pokrótce opisany mechanizm działania DENSILOGY. Polega on na przytwierdzeniu cebulki włosa - działa od wewnątrz na cebulkę. Wzrost - INNEOV przyczynia się do prawidłowej syntezy białka, w tym keratyny oraz pomaga zachować zdrowe wlosy. Grubość - zwiększona średnica włosa.
Skuteczność została przetestowna klinicznie. Po 3 - miesięcznej kuracji INNEOV DENSILOGY wyniki działania zostały zbadane na grupie 118 kobiet, które zauważyły następujące rezultaty:
 - zwiększona objętość włosów wg 80% kobiet
 - zwiększona średnica włosa wg 62% kobiet
 - poprawa jakości włosów wg 90% kobiet.
Jeszcze dość istotna informacja z ulotki INNEOV DENSILOGY, która sporo wyjaśnia na temat działania kuracji:
"Głęboko w tkance podskórnej , włos jest zakotwiczony w osłonie. Osłona ta działa jako istotna membrana, która chroni cebulkę - "fabrykę", gdzie powstaje włos - w fazie jego wzrostu. Przez cały rok możesz tracić do 35.000 włosów (poza stanem chorobowym; oparte na normalnym zjawisku wypadania około setki włosów dziennie). Jednak stres, zmiany hormonalne, starzenie mogą prowadzić do działania, które zmienia środowisko tej membrany. Osłabiona cebulka wytwarza cieńsze włosy. Ich objętość jest zmniejszona.
Suplement diety DENSILOGY działa każdego dnia od wewnątrz na cebuli włosa, aby utrzymać wzrost i przytwierdzenie włosów. Zawiera unikalną  formułę rygorystycznie wyselekcjonowanych składników odżywczych w odpowiednich dawkach:
 - połączenie niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 pochodzących z oleju rybiego oraz oleju z pestek czarnej porzeczki, które zostały wyselekcjonowane ze względu na dopełniającą się kompozycję DHA, EPA oraz ALA
 - witamina D3
 - cynk, który przyczynia się do prawidłowego wzrostu włosów i paznokci oraz do syntezy białek, w szczególności keratyny, ważnego składnika strukturalnego włosów i paznokci."

Składniki INNEOV DENSILOGY to: olej rybi; olej z pestek czarnej porzeczki (Ribes nigrum L.); żelatyna rybia; substancja glazurująca (glicerol); substancja zagęszczająca (mono - i diglicerydy kwasów tłuszczowych); glukonian cynku; woda; witamina C; stabilizator (wosk pszczeli); emulgator (lecytyna sojowa); barwniki (E171, E172, E131); oleożywica likopenowa z pomidorów (Lycopersicon esculentum); witamina E; witamina D.
Wartość odżywcza INNEOV DENSILOGY - 2 kapsułki pokrywające ilość zalecanego dziennego zapotrzebowania :
cynk - 7 mg (70%)
witamina C - 30 mg (37, 5%)
witamina D - 5 mg (100%)
witamina E - 5 mg (41, 7%)
Omega 3 (DHA+EPA+ALA) - 185, 8 mg.
INNEOV DENSILOGY pełna trwająca trzy miesiące kuracja została zakupiona przeze mnie za 180 zł (plus koszty wysyłki) i jest najniższa możliwa cena. Taniej raczej nie da się kupić. Cena kuracji na jeden dzień to dwa złote więc nie sądzę, aby to była wygórowana cena za produkt przynoszący świetne rezultaty. Opakowanie zawiera 9 blistrów po 20 tabletek każdy. Cena w aptece stacjonarnej to z reguły wydatek rzędu 200 - 220 zł. Można też kupić kuracje na miesiąc, która zawiera 60 kapsułek.
Dziś już połknęłam swoje dwie kapsułki. Należy je zażywać w czasie posiłku i popijać dużą ilością wody.
Jeśli macie jakieś pytania to chętnie na nie odpowiem. Warto też wejść na stronę producenta INNEOV DENSILOGY: www.inneov.pl
 Efekty mojej kuracji:

14 komentarzy:

  1. Ja się cieszę, że oduczyłam się nawyku obgryzania paznokci, mimo, że też mnie to wiele lat "męczyło".
    Czekam na efekty razem z Tobą, chwal się kiedy tylko będzie coś widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak myślałam, jednak niestety przez stres znowu je obgryzłam:(
    Zapraszam za miesiąc będą pierwsze widoczne rezultaty, choć oczywiście lepiej, abyś wpadała częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde ja nie ufam takim "komercyjnym" specyfikom... przez wiele lat testowałam masę rzeczy tego typu i nic. Może gdybym byla bogata to bym się skusiła no bo czemu nie, ale niestety... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że właśnie chodzi o to, że kuracja jest dużo droższa od innych, bo w tym przypadku idzie w parze z jakością. I na dzień kosztuje ok. 2 zł więc to nie jest jakoś bardzo dużo za coś co przynosi efekty. Zresztą sama je zobaszysz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podstawą jest dobrze skomponowana dieta, eliminacja złych nawyków żywieniowych, nałogów itd. Suplementacja pomoże jeśli i my pomożemy organizmowi, np. przez dietę, sport, ograniczenie stresu. Same tabletki nie pomogą na włosy czy paznokcie jeżeli w żaden inny sposób im nie pomożemy. A wybór mamy ogromny.

    http://kattekf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko wiem, ale ta kuracja z pewnością nie zaszkodzi, w przeciwieństwie do innych tańszych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze sie dziwe jak te wszystkie kobiety na blogah mają czas na dbanie o wszystkie czesci ciała :D Nie mowie tego w kontekscie tego postu ale tak ogolnie o paznokciach. Ja, gdybym miala zajmowac sie tyle czasu wlosami, twarza, cialem i paznokciami jak niektore to nie wiem ile by mi zostalo wolnego czasu :D
    A co do kuracji to trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś hobby, któremu chce poświęcać sporo czasu:)

      Usuń
  8. Zaciekawił mnie ten produkt na tyle,że chyba zdecyduję się przetestować go na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokcie jest rewelacyjny, na włosy nieco mniej, choć na pewno pozytywnie na nie wpłynie, ale nie ma co oczekiwać spektakularnych efektów.

      Usuń
  9. Zachęciłaś mnie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę go polecić mojej koleżance!

    OdpowiedzUsuń