poniedziałek, 10 lutego 2014

Pervoe Reshenie Organic Therapy Złoty scrub do twarzy - rosyjski cud

Jest to, jak do tej pory, najlepszy ze stosowanych przez mnie peelingów do twarzy. Skuteczny, ładnie pachnący, naturalny, tani i wydajny. Kolejny kosmetyk z Rosji, który podbił moją kosmetyczkę, tudzież łazienkę i na stałe w niej zagości.
Obietnice producenta:
Złoty scrub do twarzy nadaje skórze nieprawdopodobną gładkość i blask. Organiczny ekstrakt migdału nasyca skórę witaminami , substancjami mineralnymi i aminokwasami głęboko nawilżając skórę i wygładzając zmarszczki. Polerujące złote cząsteczki posiadają unikatowe właściwości - stymulują procesy wymienne, przywracają i wzmacniają komórki skóry nasycając je tlenem.
Skład:
Aqua with infusions of: Organic Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauryl Glucoside, Acrylates Copolymer, Polyethylene, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Mica, Titanium Dioxide, Silica, Sodium Hydroxide.
Składniki aktywne:
 - słodki migdał (Organic prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract) - bogate źródło witaminy E, będącej silnym antyoksydantem - przeciwutleniaczem, zapobiegającym powstawaniu wolnych rodników. Silne działanie przeciwstarzeniowe ANTI-AGING.
 - pomarańcza (Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract) - kosmetyki z jej ekstraktem będą odpowiednie dla cery tłustej i suchej. Zawiera ona sporo witamin z grupy B, które świetnie nawilżają, wzmacniają, poprawiają elastyczność skóry, łagodzą podrażnienia.
 - złoto - dodawane do kosmetyków drobinki złota mają zbawienny wpływa na naszą cerę. Poprawiają kondycję skóry, wygładzają zmarszczki, doskonale nawilżają i działają antybakteryjnie. Koloidalne złoto w kosmetykach stymuluje produkcję kolagenu w skórze, czyli jednego z najważniejszych składników odpowiedzialnych za jędrność, elastyczność i młody wygląd skóry.
Peeling stosuję od około dwóch miesięcy i nie wyobrażam sobie już, aby mogło go zabraknąć w mojej pielęgnacji. Zgodnie z zaleceniem producenta stosuję go raz bądź dwa razy na tydzień, choć był czas, że stosowałam go kilka dni pod rząd i nic złego się z moją skórą nie stało, a nawet wręcz przeciwnie:)
Zapach jest przepiękny i kojący - wyczuwam migdały i pomarańczę. Konsystencja kosmetyku jest dość gęsta i zwarta, ale nadal płynna. Kolor rzeczywiście jest złoty i cieszący oko. Widać małe, złote drobinki, które mimo niepozornego wyglądu, w stosowaniu okazują się być porządnymi "zdzierakami". Peeling można wykonać bardzo delikatny, który można stosować codziennie, jak i bardziej intensywny podczas którego czuć jak drobinki silnie masują twarz, ale nic złego jej nie robią, nie ma żadnych podrażnień ani zaczerwienień, choć nie wiem czy powinny go używać osoby z wrażliwą skórą. Scrub równie łatwo się nakłada na twarz jak i spłukuje. Drobinki przypominające brokat na szczęście łatwo się zmywają i nigdzie nie ma po nich śladu. Po zastosowaniu skóra zyskuje "drugą twarz" - perfekcyjnie oczyszczoną, promienną, gładką, nie wysuszoną i wygładzoną. Kosmetyk na 6!
Opakowanie jest bardzo ładne i praktyczne, nie wylewa się nadmiar peelingu, łatwo go zaaplikować dokładnie tyle ile potrzebujemy.
Kupiłam złoty scrub na allegro za 17 zł, pojemność to 150 ml. Jest to cena śmiesznie niska za tak rewelacyjny kosmetyk, którego przez dwa miesiące zużyłam naprawdę niewiele.
Pervoe Reshenie Organic Therapy Złoty scrub do twarzy - trzeba zapamiętać i wypróbować, bo jest tego w 100% wart. Stanowi też kolejny dowód na to, że rosyjskie kosmetyki naturalne nie mają sobie równych pod każdym względem.

 


2 komentarze:

  1. Zachęciłaś mnie, przydałby mi się dobry peeling, bo nie mam swojego ulubionego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde fajne to, ale ja mam właśnie wrażliwą skórę na policzkach i trochę bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń