sobota, 8 lutego 2014

Płyn micelarny Vichy Purete Thermale 3 w 1 - demakijaż perfekcyjny

Co prawda moim głównym kosmetykiem do demakijażu jest mleczko przeciw przesuszaniu Mixa, ale nie zrezygnowałam z używanego przez kilka lat płynu micelarnego Vichy 3 w 1.
Obietnice producenta:
 - oczyszcza
 - usuwa makijaż zarówno z twarzy jak i z oczu
 - łagodzi skórę twarzy.
Na opakowaniu można przeczytać, że płyn jest przeznaczony również dla cery wrażliwej, dla osób o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Nie zawiera mydła, alkoholu ani barwników i posiada naturalne pH.
Skład:
Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Panthenol, Polyaminopropylyl Biguanide, Parfum.

Przez kilka lat, choć w międzyczasie eksperymentowałam z innymi płynami micelarnymi, moim kosmetykiem, który służył mi do demakijażu było Vichy 3 w 1. Nie mam nadal zastrzeżeń do tego produktu, mimo iż, mleczko Mixy stało się moim kosmetykiem nr 1 jeśli chodzi o demakijaż (we wczorajszym poście obszerniej o mleczku Mixa). Nadal mi służy, aczkolwiek bardziej dla pewności, że nic nie zostało z mojego makijażu.
Plusy tego produktu:
 - spełnia obietnice i usuwa dokładnie makijaż, choć nieraz zdarzało się, że jak płynu trochę wpadło mi do oka to miałam nieprzyjemne uczucie, może nie podrażnienia, ale był to pewnien dyskomfort
 - dokładnie oczyszcza cerę i przygotowuje do dalszych zabiegów
 - wydajny - teraz kiedy używam nie do demakijażu, a do przemycia 200 ml wystarcza na prawie 3 miesiące
 - bezzapachowy
 - świetne, poręczne opakowanie i łatwe dozowanie, choć czasami nieco za dużo kosmetyku się wylewa
 - skóra jest odświeżona.


Płyn micelarny Vichy widoczny na zdjęciu kupiłam w aptece za około 35 zł/200 ml, ale jest wiele promocji i można go kupić taniej, zwykle kupuję pojemność 400 ml, która jest zdecydowanie tańsza, bo około 45 - 50 zł.
Produkt z którego jeszcze długo nie zrezygnuję:)

1 komentarz:

  1. Ja od okolo 3 lat uzywam płyn micelarny bioderma i jestem bardzo zadowolona super usuwa makijaz, niepodraznia co do wydajnosci tez swietnie daje rade polecam ale jestem glodna nowosci i zaciekawilas mnie mleczkiem mixa. Nie wykonuje mocnych makijazy wiec mysle ze moze sie sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń