wtorek, 11 marca 2014

Bourjois Gel Doublement Beau - rozświetlający i opalizujący żel do makijażu ciała, twarzy i włosów

Dziś chciałam Wam przedstawić bardzo fajny kosmetyczny gadżet, jakim jest żel Bourjoisa, który rozświetla i opalizuje - służy do makijażu twarzy, ciała oraz włosów.
Niestety jest to kosmetyk bardzo rzadko spotykany, właściwie nie do kupienia w Polsce. Pierwszą tubkę miałam jeszcze w gimnazjum i zupełnie przypadkiem udało mi się kupić powyższą na allegro. Jest to przede wszystkim świetny kosmetyczny gadżet, który mimo upływu lat bardzo dobrze zapamiętałam.
Kosmetyk nie uczula, bardzo ładnie pachnie i jest bardzo wydajny mimo pojemności 30 ml.
Żel opalizujący i rozświetlający Bourjois doskonale wypełnia swoje zadanie. Używam go sporadycznie, głównie jako cienia do powiek i rozświetlacza do twarzy. Efekty są lepiej widoczne kiedy skóra jest opalona. Do włosów nie używam, ale na Sylwestra czy jakiś bal jest świetnym rozwiązaniem. Niestety już się martwię tym, że produkt zapewne został wycofany z produkcji i już go nigdzie nie znajdę. Ale będę szukać, bo wiem, że warto.
Kosztował około 29 zł za 30 ml na allegro.

6 komentarzy:

  1. Moja Mama go ma i jest świetny naprawdę wart swojej ceny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapytaj mamę gdzie go kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz się z nim spotykam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam rozświetlenia nie potrzebuję, mam tłustą buzię i raczej staram się uzyskać mat ;)
    Ale opakowanie jest przeurocze, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy co jakis czas powracam do różu do policzkow

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nowosc widze po raz pierwszy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń