czwartek, 13 marca 2014

Czas na metamorfozę, czyli przegląd moich dotychczasowych fryzur.

Witajcie:) Wiosna to czas zmian. Pomyślałam, że może jest to dobry czas na zmianę fryzury. Dlatego dziś prezentuję Wam to co miałam na głowie na przestrzeni ostatnich kilku lat. Proszę o wybór fryzury w której według Was prezentowałam się najkorzystniej. Może wyciągnę z tego wnioski podczas najbliższej wizyty w salonie fryzjerskim:)

1. Rok 2006, czyli zwykłe krótkie włosy w moim naturalnym kolorze:
2. Rok 2008 - krótkie włosy:
3. Faza przepoczwarzeniowa z włosów krótkich na dłuższe, czyli druga połowa 2008 roku:
4. Włosy coraz dłuższe i rozjaśniane, czyli 2009:
5. Nadal rozjaśniane i coraz dłuższe, czyli jesień 2009:
6. Czas na dziwne odcienie rudości, czyli początek roku 2010:
7. 2010 z jasnymi, jak na mnie, włosami:)
8. Nadal 2010, ale z grzywką i z rudością na głowie:

9. 2010 był rokiem bardzo częstych zmian fryzury - miałam wtedy najdłuższe włosy w swoim życiu:
10. Rok 2011 i 2012 był czasem krótkiej fryzury - od tego czasu już nie farbuję włosów:
11. Rok 2013 to czas intensywnego rośnięcia włosów:
12. A to zdjęcia zrobione dziś:)
Kiedy według Was wyglądałam najkorzystniej? Zastanawiam się przede wszystkim nad rozjaśnieniem włosów bądź nad zrobieniem grzywki.

 
 

 



17 komentarzy:

  1. Moim zdaniem najkorzystniej na zdjęciach 5, 9 i 11.
    Ale masz bardzo regularne, klasyczne rysy i prawie wszystko będzie Ci pasować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie nr 1 i 10. Uważam, że bardzo ładnie Ci w krótkich włosach i grzywce. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad grzywką się właśnie zastanawiam, ale jednak póki co nie zdecyduję się na ponowne ścięcie - w tym roku będę na kilku weselach, w tym na jednym świadkową i wolałabym mieć długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 i 11 według mnie najładniej ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie w krótkich włosach. Pomyśl nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość mi mówi, że najlepiej mi w krótkich włosach, ale zbyt mi szkoda, że tak długo je zapuszczałam. Jeszcze przyjdzie czas na radykalne cięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w krótkich włosach !
    Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. krótkie włosy super : OOO

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy mi polecają powrót do krótkich włosów, ale na razie nie będzie to raczej możliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy takich oczach trzeba odslaniac twarz! PS.Masz piekne brwi.Czy pielegnujesz je w jakis konkretny sposób czy to taka natura?

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje naturalne brwi są bardzo krzaczaste i trudno mi je ujarzmić więc cały sekret tkwi w ich regulacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wyregulowane bez zbednych lukow wygladaja bosko! Zazdroszcze takiego ksztaltu i tej objetosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, dziękuję, ale muszę się w końcu wybrać do Brow Baru w Sephorze:)

      Usuń
  13. Jak dla mnie dłuższe włosy na plus :) Masz bardzo ładną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale co do włosów to na koniec lata czeka je ścięcie na krótko:)

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz na 11. Myślę, że przy tak klasycznym cięciu jak na tej fotce super byłoby, gdyby włosy miały kilka cm więcej. Szczególnie, że piszesz, że szkoda Ci obcinać :-)

    OdpowiedzUsuń