wtorek, 4 marca 2014

Deborah Bioetyc Corpo Nuovo Pianka uderzeniowa ujędrniająca biust - piekielnie skuteczna!

Dziś mam przyjemność przedstawić Wam kosmetyk, którego używam od prawie trzech lat i dzięki, któremu mój biust, mimo iż niewielki, jest piękny, jędrny, a skóra na nim napięta. Oto Deborah Bioetyc Corpo Nuovo Breast Firming Crackling Mousse (Pianka uderzeniowa ujędrniająca biust).
Obietnice i opis producenta:
Opatentowana, musująca formuła tej pianki sprawia, że skóra piersi staje się miękka, jednak jednocześnie jędrna i mocna. Regularne stosowanie zapewnia poprawę kształtu piersi i lepsze naprężenie skóry.
Potwierdzone rezultaty: mierzalny efekt 'Push up' + 30% po 8 tygodniach stosowania.
Zawiera:
- Chronodyn - biotechnologiczny ekstrakt z mikro alg, ujędrnia i napina skórę, odradza na nowo metabolizm komórkowy i wywiera bardzo efektywne działanie energetyzujące. Skóra wokół biustu pozostaje wzmocniona i ujędrniona.
- Porphyra extract - ekstrakt z czerwonych wodorostów, przywraca barierę ochronną skóry, pokrywając ją ochronnym filmem.
Używałam już kilku specyfików do biustu: tanich jak porażka z Eveline, średnich cenowo, czyli badziew PUPY czy drogich Clarinsa, a żadnych efektów nie widziałam. Nie mam żadnych problemów z biustem, jest mały, ale jędrny i o ładnym kształcie więc tym bardziej zależy mi na jak najdłuższym podtrzymaniu takiego efektu. I w wakacje 2011 roku trafiłam na Deborah. Jest to pierwszy i jak dotąd jedyny kosmetyk tej firmy, który posiadam, ale zużyłam już wiele opakowań tego cudownego specyfiku. Bo co najważniejsze ten kosmetyk działa i efekty są powaląjące!
Najważniejsze jest dla mnie to, że wchłania się natychmiast (sic!) i zaraz można włożyć ubranie. Nienawidzę wszelkiego rodzaju lepiących się długo po zastosowaniu kosmetyków więc Deborah bije wszystkie inne w tej kategorii na głowę. Zapach jest subtelny, delikatny, świeży, bardzo miły i przyjemny. I ten charakterystyczny trzask pianki, która za parę sekund zaczyna musować i chłodnym cieniem spoczywa na moim biuście - wiem, nie powinnam bawić się w poetkę, ale ten kosmetyk zasługuje na hymny pochwalne. Biust jest natychmiast napięty, skóra wygładzona, nawilżona, delikatna, koloryt jest wyrównany. Po dłuższym stosowaniu piersi rzeczywiście stają się pełniejsze i bardziej krągłe. Wiem, że to brzmi niewiarygodnie, ale tak jest.
Opakowanie ładne, bo niebieskie:) Nie ma problemów z aplikacją pianki, spray się nie zacina, aplikacja bardzo przyjemna i higieniczna.
Na początku cena kosmetyku to wynosiła 79 zł za 125 ml i wystarczało go na około półtora miesiąca - stosowana raz dziennie. Mimo to Deborah nie kosztuje tak wiele biorąc pod uwagę niespotykane efekty. Obecnie zamawiam w drogerii internetowej i jest chyba jakaś promocja, bo cena to tylko 49 zł więc to spora okazja. Niestety kosmetyk jest trudno dostępny - na allegro nie ma i trzeba sporo poszperać, żeby go zdobyć.
Bardzo polecam wszystkim dziewczynom, które chcą mieć piękny i idealny biust, a chyba nie ma takiej, która by nie chciała:)

11 komentarzy:

  1. A to ciekawe! Nigdy nie wierzyłam w tego typu "cuda", ale skoro go polecasz, to coś musi w nim być :) Miałam kiedyś podobny produkt z Ziaji, ale niestety - bez rewelacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku ręczę za efekty, wszystkie inne specyfiki tego typu, a używałam ich sporo, były do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do biustu używam balsamu ujędrniającego Ecodermine.
    Daje radę z moim 70F, efekty są wręcz zadziwiające.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rozmiar sporo skromniejszy - 65B/C:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moge wiedzieć w jakiej drogerii kupujesz te pianke:)? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) Ostatnio kupiłam piankę tu:
      http://www.sklepy24.pl/sklep/e-clarena_pl/produkt/deborah-breast-firming-crackling-mousse-pianka-uderzeniowa-ujedrniajaca-biust/286

      Usuń
    2. kurcze nie ma juz niestety
      bardzo lubie ten kosmetyk i z checia bym zapolowala:)

      Usuń
    3. Niestety znam ten ból - kosmetyk jest trudno dostępny. Ale szukaj w różnych sklepach internetowych albo na ebayu.

      Usuń
  6. Wyprobuje po porodzie i karmieniu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co moglabys teraz polecić do pielegnacji biustu? Jest cos co dorównuje piance deborah? Wycofali ja z produkcji :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale pisałam już o równie dobrym i dużo tańszym kosmetyku do biustu:
      http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/love-2mix-krem-do-biustu-push-up-z.html

      Usuń