wtorek, 18 marca 2014

OPI Buble Bath NL S86 - subtelny i delikatny

Witajcie! Rzadko maluję paznokcie i jeśli już to na mocne i zdecydowane kolory. Jednak pomyślałam, że przydałby mi się jakiś subtelny i delikatny odcień. Mój wybór padł na moją ulubioną markę lakierów do paznokci, czyli OPI, a konkretnie na jasnoróżowy Bubble Bath.
Lakiery OPI uważam za najlepsze z kilku niżej wymienionych powodów i jeszcze nie zdarzyło się, aby któryś nie miał wszystkich tych cech jednocześnie:
 - trwałość - nawet do 7 dni, sporadycznie lakier delikatnie ściera się na końcówkach
 - piękne, nasycone kolory
 - duża pojemność - 15 ml to jedna z większych pojemności jakie mają lakiery do paznokci
 - pięknie błyszczą
 - cena adekwatna do jakości.
Jedynym zarzutem pod adresem OPI jest to, iż mają zbyt duże pędzelki, mogłyby być mniejsze.
Paznokcie przed pomalowaniem:
Paznokcie malowałam wyjątkowo sama, z reguły robi to pani kosmetyczka więc efekt nie jest tak powalający:)
Pierwsza warstwa lakieru:
Druga warstwa:
OPI Bubble Bath z założenia miało być odpowiedzią na słynny lakier Essie Mademoiselle. Zamiar się powiódł, bo jest to kolor subtelny i pasujący na każdą okazję. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego produktu, jednak lubię zdecydowane odcienie na paznokciach bądź bezbarwną odżywkę. Nieraz będę używała, jednak więcej nie popełnię tego błędu i nie kupię lakieru do paznokci z którym nie czuję się najlepiej.
Lakier kupiłam na allegro za 24,99 zł plus koszty wysyłki.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, subtelny i elegancki odcień, szkoda, że nie kryje odrobinę mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryje nie tak źle, ale jednak jest zbyt nijaki ten odcień jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jak lakier kryje na tyle dobrze, że nie prześwitują białe końcówki paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten taki trochę mleczny jest i niestety prześwitują te końcówki:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takich kolorow-bez koloru polecam osobiscie Whitener z Inglota.Przy nalozeniu nawet 1 warstwy jest świetny efekt.Do tego ma duzo skladnikow odzywczych.Ja go stosuje od kilku lat i jako odzywki, jako lakieru ale i jako bazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna kolory ja uwielbiam takie lakiery wtedy uzyskuje naturalny french megaa

    OdpowiedzUsuń