czwartek, 20 marca 2014

OPI A Definite Moust-Have NL M56 - piękny koralowy róż

Dziś chciałam Wam zaprezentować mój najnowszy, bo dziś kupiony, lakier do paznokci mojej ulubionej firmy OPI - A Definite Moust-Have NL M56, który jest pięknym koralowym różem z ledwo widocznymi opalizującymi drobinkami.
Lakier ma przepiękny, żywy kolor, który, jak mam nadzieję trafnie, określiłam jako koralowy róż. Wspomniane opalizujące drobinki są niemal niezauważalne. To świetna propozycja na budzącą się do życia wiosnę.
Na paznokciach mam tylko jedną warstwę lakieru, która w zupełności wystarczy. Jednak jeszcze będę edytować ten post, bo chciałam Wam pokazać jak kosmetyk wygląda po nałożeniu dwóch warstw.
Lakier nie pozostawia smug, równomiernie się rozprowadza, i jak wspomniałam wystarcza jedna warstwa. Sądzę, że jeszcze bardziej efektownie będzie się prezentował na opalonych dłoniach.
 
 
 
 
Dwie warstwy w sztucznym świetle:
Cena to 49 zł w Sephorze bądź 24,90 plus koszty wysyłki na allegro.

8 komentarzy:

  1. śliczny kolor lakieru;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jak jest napisane na buteleczce zanim się wypowiesz.

      Usuń
  3. To spójrz na zdjęcie z nazwą lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedzie pieknie wygladal latem do lekko opalonego ciala

    OdpowiedzUsuń