czwartek, 17 kwietnia 2014

Konkurs! Do wygrania dowolnie wybrany kosmetyk marki Benefit z Sephora:)

Witajcie! Dziś mam dla Was pierwszy na moim blogu konkurs:) Ponieważ bardzo lubię kosmetyki amerykańskiej firmy Benefit i kupuję je w Sephorze więc postanowiłam, że nagrodą w pierwszym konkursie będzie dowolnie wybrany przez Was kosmetyk tejże marki.
Zasady konkursu są bardzo proste:
1. Dodać mój blog do obserwowanych - kręgi Google i/lub Obserwator Google (trzeba zjechać na sam dół) - obserwujących mam mało więc prawdopodobieństwo wygranej jest dość wysokie.
2. Zamieścić przynajmniej 3 komentarze pod dowolnymi postami.
3. Zrobić to do 30 kwietnia.
4. Osoba, która wygra, do 10 maja ma się zdecydować, których z tych kosmetyków wybrać - nieistotne czy to będzie rzecz najtańsza czy najdroższa:
http://www.sephora.pl/search/search_results.jsp?_requestid=2342
http://www.sephora.pl/search/search_results.jsp?_requestid=3332
5. Jak najszybciej ten kosmetyk kupuję i wysyłam do osoby, która zwyciężyła.
Powodzenia!

14 komentarzy:

  1. obserwuje jako: karolyna
    komentarze: http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/ulubione-perfumy-narciso-rodriguez.html
    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/nowosci-kwietnia-kosmetyczna-wiosna-w.html?showComment=1397764357044#c7617149261942293625

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/denko-kwietnia-calvin-klein-clinique.html?showComment=1397764378360#c4574258623860354997

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z konkursem! Jako przyszła mama mam czas przeglądać blogi a ten odwiedzam regularnie podobnie jak blog Aliny:) Podoba mi sie Twoj wybor tematow...uzywamy podobnych kosmetykow:)Mam jedną prośbę: Pisz częściej w miarę mozliwosci:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się, aby było częściej, jednak uważam, że ważniejsza jest jakość, a nie ilość wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez racja! Na jakosc naprawde nie ma co narzekać! Pod tym wzgledem ten blog jest swietny.A ilosc...no coz-moze przez to, ze jestem w ciazy i na zwolnieniu lekarskim-zagladam w moje 3 ulubione blogi codziennie z nadzieja na nowy wpis.Czuje radosc jak moge poczytac o czyms nowym...zatem i tak zagladam do Ciebie codziennie! A tak przy okazji WESOLYCH SWIAT DLA CIEBIE I WSZYSTKICH DZIEWCZYN CZYTAJACEGO TWOJEGO BLOGA!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs :)
    Chyba wszystkie warunki spełniłam już wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twojego bloga odkryłam dwa dni temu a przeczytałam już wszystkie posty.Pisz dalej-masz do tego smykałkę.Ja na pewno będę już wierną "czytaczką". Obserwuję jako Renata Szarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, będę się dla Was jeszcze bardziej starała:) Poza tym mam jeszcze blogi: o traktorach i o polityce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Ewelina K:)
    Dodalam komentarze pod kilkoma postami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i dodaję komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wciagajacy blog zamiast rosol gotowac to siedze i czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodam nowy komentarz bo slownik pododawal mi literek :D obserwuje od wczoraj Twojego bloga naprawde mi sie tu podoba pisze szczerze !!! Swietny konkurs juz od dluzszego czasu mam ochote wyprobowac cos z benefit napisze szczerze ze bardzo chcialabym wygrac ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. z miłą chęcią zostanę obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję i biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń