środa, 30 kwietnia 2014

Love2MIX Organic szampon na porost włosów 'Ekstrakt z organicznej pomarańczy i papryczki chili'

Dziś znów o rosyjskim kosmetyku, tym razem do włosów. Przedstawiam Pervoe Reshenie Love2MIX Organic super intensywny szampon dla wszystkich rodzajów włosów z ekstraktem z organicznej pomarańczy i papryczki chili. Specjalizacja: porost włosów.
Obietnice i opis producenta:
Szampon zapobiega wypadaniu włosów i stymuluje ich wzrost, ma odżywcze i rewitalizujące działanie. Za pomocą zawartego w składzie organicznego ekstraktu pomarańczy szampon głęboko oczyszcza włosy i skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe i pobudza wzrost włosów, odświeża skórę głowy. Organiczny ekstrakt z chili poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów. Szampon ma przyjemny zapach, nadaje się idealnie do pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy.
Skład:
Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Theobroma Cacao Seed Extract, Panax Ginseng Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lycopen, Caramel.
Im dłuższe mam włosy tym większą staję się włosomaniaczką. Są coraz dłuższe, jednak kiedy natknęłam się na ten szampon to sobie pomyślałam, że zawsze przecież mogłyby rosnąć trochę szybciej więc bez wahania go kupiłam. Jest to kosmetyk rosyjski, czyli dobry, naturalny, tani i wydajny.
Love2MIX używam od niemal miesiąca. Stosuję go codzienne, chwilowo odstawiłam zarówno szampon i odżywkę Natura Siberica (pisałam o nich tu: http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/natura-siberica-szampon-i-balsam-do.html) oraz zestaw Johna Friedy, który sprawiał, że moje ciemnobrązowe włosy stawały się jeszcze bardziej brązowe i lśniące ( http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/john-frieda-brilliant-brunette-multi.html).
Buteleczka jest bardzo poręczna, ładna, nie sprawia problemów z aplikacją.
Ciekawy jest zapach, bo to pomarańcza i chili, ale ja wyczuwam aromat gorzkiej czekolady z pomarańczą. Myślę, że raczej większości osób przypadnie do gustu, bo zapach jest z gatunku tych, które dodają energii.
Szampon ma pomarańczową i jedwabistą konsystencję, która łatwo rozprowadza się na włosach. Love2MIX dobrze się pieni, dobrze spłukuje wszelkiego rodzaju lakiery i inne kosmetyki do stylizacji włosów. Włosy są po jego zastosowaniu lekkie i nieco uniesione u nasady, dobrze się układają, nie plączą i łatwo dają się rozczesać.
Swoje włosy mierzę raz w tygodniu i w ciągu 4 tygodni stosowania tego szamponu urosły mi tyle co przez 6 tygodni. Nie wiem na 100% czy to zasługa stosowania tego szamponu czy może innych czynników, ale brzmi to imponująco.
Bez wątpienia jeszcze będę używać tego szamponu aż do końca buteleczki ponieważ chcę, aby na zbliżające się lato moje włosy były możliwie jak najdłuższe.
Za swój szampon zapłaciłam 19,50 zł/360 ml na allegro więc jest to cena śmiesznie niska zważywszy na wydajność i świetną jakość tego kosmetyku.

A co powiecie na post w którym umieszczę wszystkie swoje ulubione rosyjskie kosmetyki? Myślę, że może być przydatny:)

Jutro rano podam Wam wyniki konkursu Benefit.

8 komentarzy:

  1. Dobry pomysl z pokazniem kosmetykow rosyjskich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o to coś w sam raz dla mnie:) ciekawa jestem tych kosmetyków rosyjskich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli rzeczywiście to zasługa szamponu to wart jest grzechu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz dziewczyno,oj kusisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się do zakupu szamponu Love2MIX, ale tego z efektem laminowania. Dużo dobrego słyszałam na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez bardzo lubie kosmetyki do wlosow Love2Mix. A seria laminowania jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ta seria nie przetłuszcza włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie przetłuszcza. Co prawda ja codziennie myję włosy, ale moja mama używa właśnie tego szamponu co 4 dni i są cały czas w świetnym stanie.

      Usuń