sobota, 19 kwietnia 2014

Najpiękniejsze - Charlotte Casiraghi, Megan Fox, Angelina Jolie, Monica Bellucci i Vivien Leigh

Każda z Was ma z pewnością jakiś ideał kobiecej urody, któremu chciałaby dorównać i na zdjęcie tej osoby może patrzeć godzinami. Ponieważ jest czas świąteczny i miałam mnóstwo rzeczy do zrobienia więc nie robię recenzji kosmetyków, a wpadłam na pomysł takiego wpisu przeglądając zdjęcia 5 kobiet, których urodę uważam za zjawiskową i powalającą.
Zaczynam od dwóch młodszych, które są w tym samym wieku co ja, czyli Charlotte Casiraghi i Megan Fox - choć piękno tej drugiej jak wiadomo nie jest w 100% naturalne:)
Charlotte Casiraghi - księżniczka z Monako, która co prawda tego tytułu de facto nie odziedziczyła, ale jest córką księżnej Karoliny z Monako i wnuczką słynnej aktorki Grace Kelly. Uwagę zwróciłam na nią przeglądając kiedyś magazyn "VIVA!" (kiedyś ta gazeta nie była takim dnem jak teraz) i pomyślałam sobie, że jest bardzo ładna i w moim wieku więc warto ją śledzić - Charlotte miała wtedy kilkanaście lat. Oto kilka jej, według mnie, najładniejszych zdjęć.
 
 
 
  
Megan Fox - amerykańska aktorka. Może i sztuczna, ale bardzo lubię taki typ urody - wyrazisty, ciemne włosy, niebieskie oczy i idealne brwi.
 
 
 
 
Angelina Jolie - nie muszę przedstawiać:) Piękno w najczystszej postaci.


 
Monica Bellucci - czyli piękno nie ma wieku.
 
Vivien Leigh - czyli niezapomniana Scarlett O'Hara, nieżyjąca już, wybitna aktorka.
 
A Wy gdybyście miały wybrać tylko jedną, najpiękniejszą kobietę to kogo byście wybrały? Dla mnie wybór byłby trudny, ale wybrałabym Vivien Leigh - czyste i naturalne piękno, które nie przeminęło z wiatrem.
 
 
 




 

10 komentarzy:

  1. Ciekawy blog :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazda cos w sobie ma ale Angelina jest dla mnie no.1! Jest naturalna aczkolwiek zadbana a to najbardziej podoba mi sie wlasnie u innych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelina Jolie.Oczy i usta nie mają sobie równych.

    OdpowiedzUsuń
  4. zadna nie jest niestety w moim guscie...:C

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza mi sie podoba i Megan Fox :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Megan Fox podoba się najmniej, i Angeliną też nie jestem już taka zachwycona jak kiedyś byłam. Casiraghi i Bellucci to jednak naturalne piękno w najczystszej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd zobaczyłam, to podobała mi się Katy Perry. Ogólnie wiele jest pięknych kobiet, ale jakoś nigdy nie wpadłam na to, żeby wytypować swoją best piątkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ideał kobiety? Mam kilka. Zdecydowanie podoba mi się Grace Kelly, Rita Hayworth a także Ginger Roberts, ale może to dlatego że mam sentyment do filmów z tamtej epoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jessica Burciaga i Vanessa Hudgens.

    OdpowiedzUsuń
  10. Charlotte jest absolutną pięknością. Obserwuje ją od lat... Cudowna

    Loyd

    OdpowiedzUsuń