sobota, 5 kwietnia 2014

OPI The Thrill of Brazil NL A16 - jedyna, słuszna i prawdziwa czerwień

Dziś chciałam Wam przedstawić lakierową miłość mojego życia, czyli lakier do paznokci OPI The Thrill of Brazil NL A16. Lakier poznałam 5 lat temu i do tej pory uważam, że jest najpiękniejszym kolorem lakieru na świecie:)
5 lat temu (to był maj:)) zawitałam do salonu Mani Pedi Spa w warszawskim Klifie i poprosiłam o to, aby paznokcie zostały pomalowane na czerwony, ale taki prawdziwy, głęboki, czerwony kolor i pani wybrała dla mnie The Thrill of Brazil. Tak przypadł mi do gustu, że od razu kupiłam pełnowymiarowy kosmetyk o pojemności 15 ml. To jedyny lakier oprócz Chanel Rouge Noir 18, któremu jestem wierna od wielu lat i którego buteleczek miałam już wiele.
Wszystkie lakiery OPI z którymi miałam do czynienia sprawdziły się bardzo dobrze i nie inaczej jest w tym przypadku - lakier oprócz pięknego i głębokiego koloru jest trwały,  nie odpryskuje do 5 dni (przy nałożonych dwóch warstwach bez podkładku ani utrwalacza bądź nabłyszczacza), jest błyszczący i minimalnie ściera się na końcówkach jeśli się dużo pisze bądź wykonuje dużo prac domowych.
Poniżej zdjęcie zrobione paznokciom w sztucznym świetle:
Na nieco krótszych paznokciach:
Zapamiętajcie tę nazwę - to najpiękniejsza, jedyna i prawdziwa czerwień lakieru do paznokci:)
Cena lakieru to około 30 zł na allegro i 49 złotych w Sephorze. Pojemność to 15 ml i wystarcza na długo.
 



 
 


5 komentarzy:

  1. Posiadam kolekcję lakierów O.P.I, z których jestem zadowolona a jeszcze rok temu zakochana. Teraz mój zachwyt padł na lakiery Essie... Wybrałaś piękny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubie Opi.Ostatnio jednak gdzies przeczytalam, ze to nie lakier a emalia:) Podobno lakiery szybciej schna a emalie sa lepiej napigmentowane...co tlumaczy tak ogromny wybor kolorow OPI.Czerwien zawsze jest modna! Ja zawsze mam pomalowane paznokcie...nawet teraz bedac w ciazy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony lakier <3 musze jakis w najblizszym czasie nabyc, ten wyglada dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kupić jakieś nowe lakiery

    OdpowiedzUsuń