piątek, 25 kwietnia 2014

Przypomnienie o konkursach - dowolnie wybrany kosmetyk Benefit z Sephora i balsam do ust Figs&Rouge

Dziś tylko przypomnienie o dwóch konkursach, które zostaną rozstrzygnięte w najbliższych dniach.
Dowolnie przez Was wybrany kosmetyk marki Benefit z Sephora do 30 kwietnia:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/konkurs-do-wygrania-dowolnie-wybrany.html
Balsam do ust Figs&Ruge do najbliższej niedzieli, 27 kwietnia:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/mini-konkurs-do-wygrania-byszczyk-do.html
Również w niedzielę wraz z wynikami konkursu ogłoszę nowy, którego nagroda, mam nadzieję, przypadnie Wam do gustu:)
Nietrudno się chyba domyślić, że te konkursy organizuję po to, aby przyciągnąć jak największą liczbę czytelniczek. Przy okazji dziękuję Wam, że jesteście!
W maju planuję trzy konkursy: jeden duży i dwa mniejsze. Może macie jakieś pomysły co powinno być nagrodami? Bo już mam to wymyślone, ale może macie lepsze propozycje? W "dużym" konkursie planuję, aby wygraną były dowolnie wybrane perfumy z Sephory, a w dwóch mniejszych dowolnie wybrany lakier OPI, drugiej "mniejszej" nagrody jeszcze nie wymyśliłam. Mam (czy też raczej moja mama:)) duże zniżki do Sephory więc chciałabym, aby to były kosmetyki kupione w tej drogerii.
Jest Was mało więc i szanse na wygraną są bardzo duże - pamiętajcie o tym, obserwujcie mnie jako obserwatorzy Google i komentujcie. Jeżeli macie jakieś uwagi co do samego bloga to również mi o tym piszcie, będzie to dla mnie spore ułatwienie.
Miłego, słonecznego weekendu:)

7 komentarzy:

  1. Konkursy na prawdę super:) co do następnych moze coś z wiosennych promocji np Dior Fluid Stick;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, żeby może najlepiej było, aby do wygrania były bony na określoną kwotę, byłoby to chyba najprostsze i najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie :)) moim zdaniem bony najbardziej by zadowoliły xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli będę musiała to poważnie rozważyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że Twój blog sam z siebie przyciągnie duże grono stałych "czytaczy". Piszesz ciekawie i to jest Twoim największym atutem.A konkursy i rozdania to miły dodatek dla odwiedzających Twoją stronkę.Jeśli chodzi o bony to nie bardzo mi się ten pomysł podoba.Myślę że będę jedyną osobą mającą takie zdanie ale ja bym to odebrała jako swego rodzaju przekupstwo.Czytasz-możesz wygrać kasę (to nic że w bonach do drogerii). Pisz jak najwięcej a sama wkrótce zobaczysz że odwiedza Cię coraz więcej osób.Ja już poleciłam Twoją stronę kilku koleżankom i jestem pewna że jak tu zajrzą to pozostaną na dłużej.A pomysł z nagrodą w postaci perfum znakomity.Nie każda z nas ma możliwość delektowania się wymarzonym zapachem.Pozdrawiam z szarego dzisiaj Krakowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zgadzam się z tym,że bony mogą być formą przekupstwa do czytania....aczkolwiek my-które tak czy inaczej tu zaglądamy-nie możemy być przekupione.To chyba sprawa dla nowych czytelniczek. Bony mają tę zaletę,że każda z nas lubi inne kosmetyki i to daje możliwość "wygrania" kosmetyku,który naprawdę lubimy i który będzie nam się kojarzył z blogiem Marty...A z drugiej strony nagrodami mogą być te kosmetyki.o których mowa jest w danym artykule...bo mogłybyśmy spróbować czegoś dla nas nowego.Jedynie perfumy to sprawa śliska. JESZCZE MAM JEDNĄ PODPOWIEDŹ DLA CIEBIE MARTO- MOŻE BANALNY ALE JEDNAK- POWIĄŻ SWÓJ BLOG Z FACEBOOK`iem . PRAWIE KAŻDY MA TAM PROFIL I MOGŁYBYŚMY DALEJ ROZSZERZAĆ TWOJEGO BLOGA "'W ŚWIAT".

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam wprost w tym poście, że konkursy robię po to, aby przyciągnąć nowe czytelniczki. Jeśli ktoś czyta mój blog i jeszcze może do tego wygrać kosmetyki to nie uważam, żeby to było coś zdrożnego. Tylko było mi trochę przykro, że spędzam nad tym trochę czasu, a czytelniczek jest niewiele. Każdy przecież chce, aby o jego pracy wiedziało więcej osób.
    O facebooku rzecz jasna myślałam i zrobię to, powiążę konto, w najbliższy długi weekend.
    Jeśli macie jeszcze jakieś uwagi to napiszcie proszę:)

    OdpowiedzUsuń