niedziela, 13 kwietnia 2014

Ulubione perfumy - Narciso Rodriguez, Viktor&Rolf, Estee Lauder, Ralph Lauren, Moschino.

Dziś chciałam Wam przedstawić 5 moich ulubionych zapachów. Miałam ich więcej, ale stwierdziłam, że muszę się ograniczyć i wybrać jedynie te, co do których jestem przekonana w 100%. Poniżej moi ulubieńcy:)
Narciso Rodriguez For Her EDT
Opis producenta:
Zapach elegancki, zmysłowy, tajemniczy.
Piżmowe serce otulone trzema nutami: kwiatową, drzewną, ambrową.
Czarny, elegancko wyrzeźbiony flakon. Kolor opakowania utrzymany w intensywnej czerni.
Nuty zapachowe:
 - Kwiatowo-drzewno-piżmowy zapach dla współczesnych kobiet
 - Zainspirowany wdziękiem, siłą, zmysłowością i wrażliwością kobiety
- Delikatny, elegancki, zmysłowy
- Nuty głowy: ambra
- Nuty serca: piżmo, pomarańcza, osmantus, ambra
- Nuty bazy: trawa wetiweria, wanilia, ambra
- Zapach polecany na wieczór i na specjalne okazje
To dla mnie najpiękniejszy zapach na świecie. Gdybym miała wybrać ten, którego miałabym używać przez całe życie nawet bym się nie zawahała i wskazała na charakterystyczny czarny flakon. Na Rodrigueza uwagę zwróciłam mając 10 lat za sprawą pewnej słynnej sukni ślubnej - do tej pory mi się nie zmieniło i wiem, że w dniu ślubu chcę tak wyglądać jak Carolyn Bessette - Kennedy (synowa zastrzelonego prezydenta JFK)- zdjęcie poniżej.
Ta suknia, a raczej sukienka ślubna, to najlepszy dowód geniuszu projektanta. Kiedy usłyszałam, że Rodriguez właśnie wypuścił na rynek swoje pierwsze perfumy to byłam prawdopodobnie jedną z pierwszych osób w Polsce, która nimi pachniała:) Zapach jest bardzo charakterystyczny, dla pewnej siebie kobiety, która raczej nie przejdzie niezauważona. Używam go głównie na wieczór i na specjalne okazje, ale ostatnimi czasy, kiedy moje poczucie kobiecości już nie może się we mnie pomieścić to używam go też na co dzień, choć jest to trochę ryzykowne jeśli ktoś pracuje w biurze czy w miejscu gdzie obowiązuje dress code. Nie sposób policzyć i opisać jakie poruszenie zapach wywołuje wśród facetów, ale baaaaardzo im się podoba. Dla świadomych siebie kobiet, na pewno nie dla szarych myszek, które podejrzewam nie lubią zwracać na siebie uwagi, a to zapach, który mimowolnie powoduje zainteresowanie, niestety nie zawsze pozytywne (ale głównie wśród kobiet więc nie ma co się przejmować). Kiedy mam ten zapach na sobie mogę śmiało zdobywać świat, dodaje poweru. Narciso Rodriguez For Fer EDT to najpiękniejszy i najdoskonalszy zapach na świecie. Warto zwrócić uwagę na przepiękny minimalistyczny czarny flakon.
Sprzedawany w Sephorze w cenie 299 zł/50 ml i 429 zł/100 ml.
Flowerbomb Viktor&Rolf EDP
Opis producenta:
Treściwy i bogaty - pierwszy zapach Viktora i Rolfa to kwiatowa eksplozja, obfitość kwiatów natychmiastowo działająca na zmysły. Magicznie sugestywny zapach, który daje wrażenie przebywania we własnym tajemnicznym ogrodzie, z dala od szarej rzeczywistości.
Nuty głowy: herbata i bergamotka.
Nuty środkowe: arabski jaśmin, orchidea, frezja, róża.
Nuty bazy: paczula.
Zapach zamknięty jest w pięknym flakonie, przypominającym oszlifowany diament.
Przez pierwsze tygodnie stosowania Flowerbomb myślałam, że pokona Rodrigueza, co jednak mu się nie udało. Nie zmienia to faktu, że to również zapach do którego zawsze będę wracać. Bardzo lubię ciężkie, mocne, wyraziste perfumy z ogonem. V&R właśnie taki jest. Nie umiem określać nut zapachowych więc moim zdaniem najlepiej określić Flowerbomb: słodycz i kwiaty. Zapach służy mi tak Rodriguez na specjalne okazje, ale nie jest aż tak mocny więc i na co dzień zdarza mi się nim psiknąć. Jest trwały i ma piękny i orygialny flakon cieszący oko. Bardzo podoba się mężczyznom:) Cena jest wysoka, w Sephorze: 30ml/339 zł, 50 ml/469 zł i 100ml/669 zł.
Sensous Estee Lauder EDP
Opis producenta:
Kobiecość zdefiniowana na nowo. Pewność siebie, ciepło, zmysłowość, elegancja. Zapach pełen ciepła i światła. Konstrukcja inna od tradycyjnej: zamiast nut głowy, serca i bazy mamy ciepłe centrum otoczone przez kobiece, świetliste nuty.
Kategoria: drzewno - ambrowa
Nuty zapachowe: nuty drzewne, nuty ambrowe, kwiaty, miód, pieprz.
Ciepły i otulający - to kwintesencja Sensuous. W przeciwieństwie do aż nadto wyrazistych i ekscentrycznych Rodrigueza i Flowerbomba, jest zdecydowanie bardziej spokojny i elegancki i z powodzeniem można go używać na co dzień, od święta również, np. do kościoła jest idealny. Kaszmir i wibrujące ciepło - to moja nazwa nut zapachowych występujących w tych perfumach. Od grudnia 2009 Sensous mi towarzyszy i przez te trzy bądź cztert flakony nie znudził mi się wcale i będę do niego wracała.
Cena w Sephorze to 30 ml/199 zł, 50 ml/275 zł, 100 ml/389 zł.
Ralph Lauren Ralph EDT
Opis producenta:
Kompozycja nut mandarynki, żółtej frezji, liścia jabłoni, magnolii.
Piękny świeży zapach. Dla kobiet radosnych, śmiałych, rozmarzonych i romantycznych.
Nuty zapachowe: liść jabłoni, żółta frezja, włoska mandarynka, magnolia, osmanthus, kwiat lipy, purpurowa frezja, boronia, piżmowiec, biały irys.
To perfumy, których używałam kilka lat temu i kojarzą mi się z etapem wczesnej młodości. I takie właśnie są: młodzieńcze i świeże. Zapach nie tylko dla nastolatek, jest świetny na wiosnę i lato, świetnie orzeźwia, ładnie współgra z moją skórą i jest subtelny, nie nachalny. Plus za niebieskie flakon:) I za cenę, bo na allegro można znaleźć oferty w których Ralph jest wyceniany na niewiele ponad 100 zł za 30 ml.
Moschino Funny! EDT
Opis producenta:
Najnowszy zapach Moschino (wiosna 2007) dla kobiet. Pełen życia i spontaniczności. Delikatny, energetyzujący i promienny. Wyraźny jest akord kwiatowy z akcentem owocowym.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: gorzka pomarancza, rozowy pieprz, czerwona porzeczka
nuta serca: jasmin, piwonia, fiolek, zielona herbata
nuta bazy: ambra, mech, cedr, piżmo.
Funny! to cytrusowy, świeży i dodający poweru zapach idealny na wiosnę i lato, choć nie tylko. Zdecydowanie to właśnie Moschino używam najczęściej. Jest subtelny i nigdy nie wychodzi przed szereg, ale tło jest energatycznie zaakcentowane. To również mój kolejny flakon, jak zresztą wszystkich zapachów, które Wam pokazuję w tym wpisie.
Na allegro można upolować już za ok. 100 zł za 50 ml.

 
 

 

10 komentarzy:

  1. Victor&rolf jest moim numerem jeden. Kocham ten zapach!!!! Niedawno kupiłam kolejną butekeczke, mój oszlifowany diamencik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moschino fajnie się prezentuje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam perfumy ;))
    pozdrawiam serdecznie ;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dość sporą kolekcję, ale żadnego z nich nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zadnego z tych niestety nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubie zapachy Moschino:) teraz mam i love love:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawi mnie Sensous Estee Lauder, jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maj zaplanowałam konkurs w którym będzie można wygrać któryś z tych zapachów więc może Tobie się uda:)

      Usuń
  8. Zauwazylam ze masz swoje ulubione zapachy perfum zupelnie jak ja. :))Rowniez jestem posiadaczka 3 zapachow Flowerbomb VoR ,Estee Lauder Sensous i Narcisio Rodriguez lecz bialy. Wyprobuj Narcisio Rodriguez w bialym flakonie-zakochasz sie w tym zapachu od chwili pierwszego uzycia.Dla mnie on jest najpiekniejszy na swiecie,-a przestestowalam naprawde wiele zapachow perfum :)utrzymuje sie bardzo dlugo.Po kilku godzinach zapach poprostu przechodzi w tak rewelacyjna nute, tak ze ludzie ktorych spotykam- pytaja czym pachne??????.Poprostu ten zapach paralizuje swoim pieknem.wydaje mi sie ze musi posiadac zniewalajace fermony.:))))))jednym slowem hold dla Rodrigueza :))) Flowerbomb uzywam wiosna i latem -jest orginalny zarowno jak Estee Lauder :)))

    OdpowiedzUsuń