niedziela, 4 maja 2014

Inneov Densilogy - gęstość włosów - koniec trwającej 3 miesiące kuracji

Te z Was, które zaglądają na mojego bloga od początku bądź dotarły do najstarszego wpisu, wiedzą, że właśnie skończyłam trwającą 3 miesiące kurację Inneov Densilogy - gęstość włosów. Od 1 lutego do 1 maja włącznie, codziennie brałam dwie tabletki tego suplementu diety. Dziś przyszła pora na podsumowanie i konfrontację z obietnicami producenta.
Skład Inneov i obietnice producenta opisywałam już bardzo szczegółowo:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/inneov-densilogy-gestosc-wosow-poczatek.html
Efekty kuracji są takie, że zaopatrzyłam się w kolejne listki tabletek. Ale będę brać jedynie jedną na dzień, już nie dwie jak w ostatnich miesiącach.
Włosów wypada dużo mniej niż wcześniej. Nie łysiałam ani nie wypadały mi garściami jednak zależało mi na tym, żeby było ich jak najwięcej. Im włosy są zresztą dłuższe tym bardziej irytuje to, że są wszędzie. Inneov sprawił, że rano po uczesaniu jest ich na grzebieniu bądź szczotce zaledwie kilka oraz sporadycznie jeden, dwa w ciągu dnia. Co ważne włosy oprócz gęstości stały się, co oczywiste, mocniejsze i zdrowsze i widać to na pierwszy rzut oka. 1 lutego ich długość wynosiła 34 cm, a teraz po 3 miesiącach aż 41 cm, co daje aż 7 cm w ciągu zaledwie trzech miesięcy. Ale długość i zdrowie moich włosy nie są zapewne spowodowane jedynie kuracją Densilogy. Ważniejsze przyczyny tak spektakularnego wzrostu moich włosów to: zdrowa dieta, brak stresu, używanie dobrych i ekologicznych kosmetyków do pielęgnacji włosów - szampon i odżywka, choć John Frieda nie jest naturalny, ale myłam nim włosy jedynie około miesiąca, wcześniej stosowałam Natura Siberica, a aktualnie szampon na porost włosów Love2MIX Organic. Linki do opisu wspomnianych kosmetyków:
Natura Siberica:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/natura-siberica-szampon-i-balsam-do.html
John Frieda:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/john-frieda-brilliant-brunette-multi.html
Love2MIX Organic:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/love2mix-organic-szampon-na-porost.html
A tak prezentują się moje włosy:
Ale Inneov pomaga nie tylko włosom, ale również, a może nawet przede wszystkim paznokciom. Moje stały się piękne - mocne, bardzo grube i lśniące. Rosną tak szybko, że obowiązkowo muszę chodzić co tydzień na manicure, bo nie mogłabym pisać swobodnie na komputerze, a też nie przepadam za paznokciami dłuższymi dużo ponad opuszki. Zdjęcie przedstawia paznokcie - manicure hybrydowy na nich:
Wnioski są proste i mało rewolucyjne. Kuracje takie jak Inneov Densilogy są jak najbardziej skuteczne, ale pod warunkiem, że zaistnieją również inne czynniki jak: odpowiednia dieta, kosmetyki, tryb życia. Sama w sobie ta kuracja nie odniosłaby zapewne tak spektakularnych skutków gdybym żywiła się byle czym, nie dosypiała i paliła papierosy. Jednak uważam, że Inneov sporo wspomógł nie tyle nawet włosy, ale przede wszystkim paznokcie. Jak pisałam będę łykać jeszcze jedną tabletkę, ale z góry wiem, że najlepsze na moją urodę będą najbliższe miesiące spędzone na wsi, dieta bogata w świeże warzywa i owoce i sporo ruchu. Jeszcze napiszę ponownie o Inneov jak się sprawdza przy braniu tylko jednej tabletki dziennie.

7 komentarzy:

  1. Żaden suplement nie zadziała sam niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też stosowałam Inneov po urodzeniu pierwszego dziecka. Bardzo mi pomógł na ilość wypadających włosów. Ale też do tego stosowałam dobre kosmetyki, szczotkowałam je codziennie , olejowałam i wcierałam samodzielnie wyciśnięty sok z czarnej rzepy. Daj znać Marta czy rzeczywiście nadal kuracja będzie przynosiła efekty przy ograniczeniu się do 1 tabletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, za 2 - 3 miesiące jeszcze napiszę o Inneov:)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie piszesz.
    Obserwuję! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś kolejną z kolei osoba, która te tabletki rekomenduje z pozytywnym skutkiem. Co raz bardziej jestem do nich przekonana... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Największe działanie rzeczywiście widać przede wszystkim na paznokciach a mialam cicha nadzieje ze dziala cuda na włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, cudów nie ma, choć nie szkodzi i poprawia ogólną kondycję włosów. Moim zdaniem i zdaniem linijki włosy przez ten czas stosowania Inneov rosły szybciej.

      Usuń