czwartek, 1 maja 2014

Moje kosmetyki Benefit i rozwiązanie konkursu

Witajcie,
dziś pora na rozwiązanie konkursu w którym można było wygrać dowolnie wybrany kosmetyk amerykańskiej marki Benefit w Sephora.
Losowanie:
Wygrała Anna J. Proszę o kontakt ze mną pod adresem mailowym: martaa.borzecka@gmail.com. Gratuluję i w najbliższym czasie planuję kolejny konkurs "duży" i pamiętajcie o jednym z mniejszych w którym do 10 maja można wygrać dowolnie wybrany lakier do paznokci firmy OPI z Sephora.
Przy okazji jeszcze raz proszę o kontakt Sylwię Janik, która wygrała w poprzednim konkursie balsam do ust Figs&Rouge.
A poniżej kilka moich ulubionych kosmetyków z Benefit o których niedługo będę pisać, o każdym z osobna.
Zapraszam na jutrzejszy post dotyczący kosmetyków rosyjskich, które moim zdaniem warto kupić.
Miłej majowki:)

9 komentarzy:

  1. Nie udalo sie :( nie mam szczescia :((

    OdpowiedzUsuń
  2. W maju będą 3 albo i 4 konkursy, na pewno w końcu się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kolekcja nieco skromniejsza, ale też cieszy oko. Część wspólna to bazy pod makijaż, z obu jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To chyba ja...wygralam cos po raz pierwszy w zyciu :) Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Ty:) Proszę o kontakt: martaa.borzecka@gmail.com
      Gratuluję:)

      Usuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni! I zazdroszczę hihi :D

    OdpowiedzUsuń