wtorek, 13 maja 2014

Podkład Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup 4C1 Outdoor Beige 03

Niedawno prezentowałam Wam 10 najlepszych kosmetyków z którymi miałam do czynienia w życiu. Na tej liście znalazł się podkład Estee Lauder Double Wear. Ponad 8 lat temu poleciła mi go koleżanka (dziękuję, Madziu:)). Eksperymentowałam z kilkoma innymi podkładami, zarówno z wyższej jak i średniej półki i zawsze Lauder okazywał się bezkonkurencyjny. Dziś prezentuję odcień 4C1 Outdoor Beige 03, który stosuję wiosną i latem - wtedy moja blada cera staje się opalona i ten kolor jest do niej idealnie dopasowany.
Obietnice producenta:
Długotrwały podkład, przez 15 godzin zapewnia świeży i naturalny wygląd, bez względu na pogodę i twoją aktywność. Nie zmienia koloru, nie zostawia smug i śladów na ubraniu. Teraz gładka cera, którą widzisz rano, pozostaje z tobą przez cały dzień.
Podkład zapewnia średnie krycie (lub wyższe w zależności od ilości nakładanych warstw) i naturalne, półmatowe wykończenie.
Beztłuszczowy, niekomedogenny, bezzapachowy, testowany dermatologicznie.
Skład:
Water Purified (Aqua Purificata), Cyclopentapentasiloxane, Trimethylsiloxyloxysilicate, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Tribehehenin, PEG/PPG-20/20 Dimethithicone, Sorbitan Sesquioleate, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Phetaphenyl Trimethicone, Polcone, Polymethylsil sesquioxquioxane, Methicone, Laureth-7, Xanthan Gum, Alumimina, BHT, Sodium Dehydroacedroacetate, Imidazolidinyl Urea, Chloroxylenol, Phenoxyenoxyethanol [+/- (may contain) iron oxides (CI 77491, CI 77499), MCA, Titanium Dioxide (CI 77891)]
Jeszcze muszę nieco poczekać na opaleniznę:)
Opakowanie to pudełeczko w pięknym kobaltowym kolorze, a w środku solidna, ciężka, szklana buteleczka ze złotym napisem Estee Lauder i takową nakretką. Nie ma dozownika, podkład należy wydobywać palcami. Kosmetyk nakładam na twarz również palcami, nie używam żadnej gąbki. Skóra musi być nawilżona, bo Estee Lauder ma tandencję do natychmiastowego niemal zastygania na skórze i w przypadku suchej cery fluid tworzy zacieki. Podkład jest dość tępy - nie ma aksamitnej i gładkiej konsystencji. Wiem, że nie brzmi to zbyt zachęcająco, ale jak puder znajdzie się na naszej twarzy jest efekt "WOW!" i Photoshopu. Jak pierwszy raz pani w Sephorze mnie nim pomalowała to oniemiałam jak pięknie twarz wygląda dzięki użyciu tego kosmetyku. Przy dobrze dobranym kolorze, a jest w czym wybierać, podkład stapia się ze skórą i daje wspaniały i naturalny efekt. Estee Lauder utrzymuje się cały dzień, bez poprawek. Krycie jest doskonałe - nie przebiją się żadne niedoskonałości. Cera jest promienna, zdrowa, idealna - jak z okładki.
Przy codziennym używaniu Double Wear wystarcza mi na około pół roku, choć muszę zaznaczyć, że latem nie maluję się codziennie.
Na początku cena tego 30 ml podkładu wynosiła bodajże, 124 bądź 134 zł, a obecnie w Sephorze kosztuje 175 zł.
Koloru Double Wear, który opisuję używam od kilku lat - dwa powyższe zdjęcia nie są z tego roku, jakoś żadne ze zrobionych mi się nie podobało stąd są starsze i dość wyraźne:)

11 komentarzy:

  1. To jest tez moj ukochany podklad!Stosuje go jesienią i zimą. Na lato jednak wole lekki Clinique Even Better.Tez sprobowalam wielu podkladow ale te sa zdecydowanie dla mnie najlepsze.Choc uwazam, ze kondycja naszej skory tez ma duze znaczenie.Po prostu musi byc ona pozadnie oczyszczona i nawilzona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clinique Even Better odcień 05 Neutrum stosowałam właśnie w zimie:)

      Usuń
  2. Fajnie się opalasz latem, też bym tak chciała ;)
    Podkład faktycznie dobrze kryje, ciekawe jakby się sprawdził na tłustej cerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie:)) pomógł mi kiedy moja skóra szalała ... Jest świetny choć ja nie używam codziennie, a zamiennie z Bobbi Brown spf 15:))

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam tego podkładu, ale raz w Douglasie byłam nim malowana do próbnego makijażu ślubnego i strasznie się zważył na mojej tłustej cerze (jeszcze nim pani skończyła cały makijaż).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt:) tez go miałam, ale trochę za ciężki dla mnie był bo ha generalnie nie lubie podkładów

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna szukam dla siebie idealnego podkładu i jak do tej pory jeszcze nie znalazłam.Mam bardzo suchą skórę,nie chcę efektu maski więc ciężkie podkłady odpadają a z kolei te lżejsze nie kryją niedoskonałości.Takie błędne koło:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj Clinique Even Better - używałam w zimie, cerę miałam suchą, świetnie krył wszystkie niedoskonałości.

      Usuń
    2. Spróbuję a jak się sprawdzi (oby) to będę śpiewać hymny pochwalne na Twoją cześć:-)

      Usuń
    3. To kup sobie próbki na allegro albo poproś o nie w Sephorze:) Polecam odcień, jak sama nazwa wskazuje, najbardziej neutralny, czyli 05 Neutral.

      Usuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o podkładach marki Estee Lauder. Bardzo chętnie go wypróbuję w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń