piątek, 2 maja 2014

Rosyjskie kosmetyki naturalne godne polecenia

Już wielokrotnie pisałam o rosyjskich kosmetykach naturalnych. Dziś przedstawiam te, które mogę Wam w 100% polecić. Łączy je nie tylko pochodzenie i ekologiczny skład, ale wysoka jakość i relatywnie niska cena.
Natura Siberica 'Objętość i nawilżenie" - szampon i balsam do włosów suchych - właśnie ten duet zapoczątkował moją przygodę z rosyjskimi kosmetykami naturalnymi. Przedtem używałam szamponu i odżywki amerykańskiej i również ekologicznej firmy John Masters Organics i nie ma nawet porównania. JMO są równie skuteczne jak Natura Siberica, ale o niebo droższe i mniej wydajne. Rosyjskiego duetu używam wtedy kiedy widzę, że moje włosy stają się przesuszone i potrzebują regeneracji i ukojenia. Polecam wszystkim kobietom, które borykają się z suchymi i osłabionymi włosami. Na temat tych kosmetyków napisałam osobny post:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/natura-siberica-szampon-i-balsam-do.html
Love2MIX Organic 'Ekstrakt z organicznej pomarańczy i papryczki chili' szampon na porost włosów - o tym kosmetyku pisałam przedwczoraj, ale musiał znaleźć się na tej liście. Tak jak obiecuje producent włosy zaczynają rosnąć szybciej! W sam raz jeśli któraś z Was chce mieć jak najszybciej dłuższe włosy nie zapominając jednocześnie o ich pielęgnacji. Szerzej:

Pervoe Reshenie Organic Therapy złoty scrub do twarzy - od kilku miesięcy jest to jedyny peeling do twarzy, którego używam i śmiech mnie ogarniam jak kiedyś płaciłam krocie za Clinique kiedy istnieje tak cudowny i tani kosmetyk. Po jego zastosowaniu skóra jest wyraźnie wygładzona, solidnie oczyszczona i promienna. Więcej:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/pervoe-reshenie-organic-therapy-zoty.html
Natura Siberica 'Odżywienie i regeneracja' krem do twarzy na noc - przedtem nie używałam kremów na noc ponieważ nie chciałam mieć pościeli w kremie. Kosmetyk Natura Siberica wchłania się niemal błyskawicznie i pozostawia nawilżoną i wypoczętą cerę. Polecam tym, które nie stosują kremu na noc - warto to wreszcie zmienić tak jak ja to zrobiłam. Wpis dotyczący tego kosmetyku:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/natura-siberica-krem-do-twarzy-na-noc.html
Organic Shop 'Sycylijska Pomarańcza' scrub do ciała - ponieważ mój ulubiony różany peeling do ciała Miraculum został wycofany z produkcji to jego miejsce zajął ten scrub. Ma przede wszystkim obłędny zapach pomarańczy, konsystencja przypomina mus z tych owoców, który chciałoby się zjeść. Świetnie "zdziera", skóra jest promienna, gładka i nawilżona. Więcej pisałam w poście dotyczącym moich ulubionych peelingów do ciała:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/trzy-najlepsze-peelingi-do-ciaa.html
Love2MIX Organic Push-up krem do biustu - następca mojej genialnej, ale już nie do zdobycia trzaskającej pianki Deborah Bioetyc. Świetnie napina, nawilża i wygładza skórę piersi i ma minimalnie zauważalny efekt push-up. Również pisałam o nim przed paroma dniami:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/love-2mix-krem-do-biustu-push-up-z.html
Planeta Organica 'Cedr syberyjski' krem do rąk - kremu do rąk też nie używałam, bo zbyt dlugo się wchłaniały i miałam po nich lepiące się dłoni, którego to uczucia nienawidzę. Wszystko zmienił ten kosmetyk, który wchłania się natychmiast, a dłonie po jego zastosowaniu są nawilżone i zadbane. Będę o nim pisała szerzej we wpisie poświęconym pielęgnacji moich suchych dłoni.
Natura Siberica mydło w płynie nawilżające - właściwie to produkt higieniczny, ale godzien polecenia. Ma pojemność aż pół litra i od prawie miesiąca gości w mojej łazience dla gości. Już kilka osób mnie pytało gdzie można je kupić. Otóż to niezwykłe mydło - pięknie pachnie ziołami i nawilża dłonie. Cena za pół litra to 17 - 20 zł.
Bardzo się cieszę, że poznałam rosyjskie kosmetyki naturalne. Szkoda tylko, że po drodze dużo płaciłam za polskie typu PAT&RUB czy bardzo dużo za amerykańskie jak John Masters Organics. Rosyjskie są świetnej jakości i tanie, a ta lista myślę, że Wam posłuży jako lista zakupów:) Poza tym w najbliższym czasie planuję zorganizować kolejny konkurs w którym do wygrania będzie bon na zakup rosyjskich kosmetyków. Uważacie, że to dobry pomysł?

11 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam wcześniej wybrałam się dzisiaj na "rosyjskie" zakupy.Do koszyka wpadło kilka kosmetyków polecanych przez Ciebie czyli szampon z pomarańczą i papryczkami,krem do rąk oraz krem do biustu.Oprócz tego połakomiłam się na Planeta Organica Morze Martwe expresową maseczkę do twarzy oraz Natura Siberica fluid oczyszczający dla skóry suchej,bardzo wrażliwej.Jestem bardzo ciekawa działania tych kosmetyków.Jeśli się sprawdzą to już mam na oku kilka innych.Ale to dopiero za miesiąc-limit na maj wyczerpałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz z nich zadowolona, bo są mega dobre:)

      Usuń
  2. Gdyby nie to, że moje zapasy kosmetyków są gigantyczne i nie mam miejsca (ani wolnej gotówki :) na kolejne zakupy to chętnie skusiłabym się na kilka proponowanych przez Ciebie produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie dziewczyny kupujecie te kosmetyki? Ja kiedyś zamawiałam szampony i maski z Love2Mix na allegro ale koleżanka twierdzi,że jest tam wiele podróbek...I teraz wolałabym mieć jakiś sprawdzony adres bo chętnie wypróbuję rosyjską pielęgnację. A naturalne kosmetyki kocham nad życie. Kupuję niestety dość drogie Pat&Rub i wszelkie naturalności z Mydlarni u Franciszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dokonuję zakupów na allegro w tym sklepie, oceny mówią same za siebie:
      http://allegro.pl/show_user.php?uid=22796470

      Usuń
    2. Ok.Dzieki za podpowiedź:)

      Usuń
  4. muszę kiedyś wreszcie złożyć zamówienie w internecie na rosyjskie kosmetyk. Twój post jeszcze bardziej mnie do tego zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, a próbowałyście tego: http://naturadlapiekna.pl/pl/p/Dziegciowa-maska-do-wlosow-przeciwlojotokowa/465 U mnie sprawdził się świetnie. Bardzo dobrze odżywił włosy. Ktoś ma jeszcze z nim do czynienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co kupiłam tylko mydło dziegciowe - zobaczę czy rzeczywiście jest takie dobre.

      Usuń
  6. Też od niedawna stosuje eko kosmetyki, głównie w produktach do włosów, bo mam dość zniszczone. Używam produktów znanej rosyjskiej firmy.
    Mogę polecić eko drogerię green dream. Można u nich kupić tanie eko zestawy kosmetyków. Myślę, że coś takiego fajnie by było dostać na prezent.
    zobaczcie sobie:
    https://www.youtube.com/watch?v=DPiwLY_Gnlk

    OdpowiedzUsuń