piątek, 30 maja 2014

Zawartość mojej torebki

Dziś czas na mały ekshibicjonizm. Zauważyłam, że na innych blogach sporym zainteresowaniem cieszą się wpisy typu "co mam w torebce" więc postanowiłam również zrobić taki post. Na pewno wiele z nas jest ciekawych co inne kobiety noszą w swoich torebkach, choć podejrzewam, że zawartość aż tak bardzo się nie różni:) Srebrna, skórzana i bardzo pakowna torebka jest marki Francesco Biasia.
Co prawda łacińskie powiedzenie "Omnia mea mecum porto" dotyczyło zawartości tego co ma się w głowie, ale w przypadku kobiet liczy się masa drobiazgów, a akurat to co ja noszę ze sobą to absolutne minimum.
Czarny, skórzany, lakierowany porfel marki MaxMara. Kupiłam go 6 lat temu, była to pierwsza rzecz tej firmy, którą sobie kupiłam. Noszę go od tego czasu niemal codziennie i nadal wygląda jak nowy. Była to świetna i ponadczasowa inwestycja.
Mój telefon to zwykła Nokia Lumia 510. Jak do tej pory spisuje się dobrze, wcześniej miałam telefon polskiej firmy Kruger&Matz, który również bardzo polecam.
Nie ruszam się z domu bez okularów przeciwsłonecznych. Zazwyczaj mam je na nosie lub traktuję jako opaskę. Przebywam dużo czasu na świeżym powietrzu, nieraz niemal cały dzień, więc są absolutnie niezbędne. Swoim okularom poświęciłam już wcześniej oddzielny wpis:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/ray-ban-wayfarer-okulary-doskonae.html
Zamiast grzebienia noszę ze sobą genialną szczotkę jonizującą Braun:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/03/szczotka-jonizujaca-braun-satin-hair-7.html
Chusteczki higieniczne, guma do żucia (zawsze Airvawes porzeczkowa:)), długopis i kalendarz.
W torebce mam małą błękitną kosmetyczkę Estee Lauder, a w niej mój niezbędnik:
 - róż do policzków Chanel - nie ma mnie bez pomalowanych policzków, niestety często jest to zbyt mocny makijaż:)
 - do małego plastikowego pojemniczka odlewam małą ilość podkładu, który danego dnia mam na skórze. Pozwala mi to uniknąć noszenia pełnowymiarowego opakowania
 - miniaturka tuszu do rzęs - w tym przypadku to Estee Lauder Sumptuous Extreme 01
 - balsam do ust mojej ulubionej brytyjskiej firmy Figs&Rouge, Lemon Berry
 - miniaturka zapachu - zdjęcia zawartości torebki robiłam w zeszłym tygodniu kiedy było upalnie więc był to akurat bardzo lekki Biotherm Eau Pure
 - antybakteryjny żel do mycia dłoni Carex Splash Gel, bo przecież wszędzie są zarazki:)
Jeszcze zdjęcia mojej torebki. Mam kilka torebek tej włoskiej marki. Akurat ta Biasia jest sprzed kilku sezonów. Wszystkie rzeczy tej firmy są wyjątkowo dobrej jakości.
A Wy co nosicie zawsze w torebkach?:)

13 komentarzy:

  1. Też mam Lumię, tylko 920 :)
    Masz niesamowity porządek w torebce, u mnie wiecznie jest bajzel. I pełno jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie, do tego etui z dokumentami, okulary słoneczne również są obowiązkowe w mojej torebce, dodatkowa para w aucie :), bez okularów nie ruszam się :). W kosmetyczne dodatkowo noszę mini zestaw: igła, nici ,tabletki przeciwbólowe, plastry. Do tego pomadka, puder prasowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jeszcze dodatkowo zawsze jest krem do rąk oraz chusteczki nawilżane dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię posty z serii ' co mam w torebce' ;) Ja mam chyba o połowę rzeczy więcej w mojej torebce! ;/ Sama siebie często pytam 'po co Ci to?!'. Gdybym wyjęła kilka rzeczy moja torba z pewnością byłaby lżejsza o jakiś kilogram! Ale niestety uważam, że wszystko jest mi potrzebne ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowalas mnie do zredukowania zawartosci mojej torebki :)
    Pozdrawiam,

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobna zawartość, jak i u mnie. Rzadko mam w torbie bałagan ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i kolejna inspiracja- muszę przyjrzeć się tej szczotce :) może napiszesz jak wygląda twoja kosmetyczka na wyjazdy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo minimalistycznie :)
    Patent na odlewanie podkładu to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój post uświadomił mi, że dawno nie kupiłam sobie nowej torebki!
    Ja noszę ze sobą o wiele więcej "gratów", niestety potem ciężko cokolwiek w niej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co potrzeba a zarazem minimalistycznie i przejrzyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w torebce bardzo podobnie :) No i super pomysł na odlewanie podkładu! Jakoś nie pomyślałam o tym wcześniej i przeważnie noszę całą buteleczkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio noszę małą torebkę , ale potrafię w nią zmieścić tyle , ze potem ciężko mi coś w niej znaleźć ;/
    Ty to w porównaniu do mnie to idealny ład i porządek :)

    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń