wtorek, 17 czerwca 2014

Czerwcowe denko

Denko czerwca:)
Zużyłam część moich balsamów do ciała, bo wiosna, a raczej już lato zmobilizowało mnie do codziennego dbania o ciało. Poza tym chciałam wypróbować nowe kosmetyki, a trzeba im zrobić miejsce w łazience:) O tych trzech balsamach - Bielenda, Joanna i Soraya pisałam już wcześniej w tym miejscu:

Zupełnie przypadkiem kupiłam w Rossmannie żel pod prysznic Original Source, którym jestem zachwycona. Używałam wersji malinowo - czekoladowej i musiałam się pilnować, aby go nie zjeść:) Piękny zapach i świetna wydajność za niewielkie pieniądze, kosztował poniżej 10 zł. 
W tym poście pisałam Wam o najlepszych peelingach do ciała:
Do grona tych, które uważam za najlepsze dołącza Lirene Youngy 20+ gruboziarnisty z mango.
Zalety:
- pięknie pachnie
- porządnie zdziera, ale nie wyrządza szkód
- ładne opakowanie
- funkcjonalne opakowanie, nie ma problemów z wydobyciem kosmetyku
- łatwo dostępny
- niska cena - ok. 12 zł.
Wadą jest jedynie to, że mógłby być nieco bardziej wydajny, ale nie obniżę oceny, bo to już czepianie się, a przy takiej cenie nie jest ono wskazane
Woda różana Dabur to kosmetyk świetny, ale woda z KTC jest tragiczna! Nie kupujcie jej, tylko tę z Dabur:

O wodzie termalnej Vichy również pisałam na samym początku istnienia bloga:
Cudowny rosyjski krem na noc Natura Siberica również mi się skończył, ale zakupiłam już kolejny:
Toni&Guy spray nabłyszczający do włosów to fajny kosmetyk o którym nie pisałam więc pokrótce kilka zdań.  Pierwszą rzeczą, która rzuca się w nos jest piękny zapach, jak delikatne, świeże perfumy. Kosmetyk trzeba dozować z umiarem, o jedno psiknięcie za dużo i włosy mogą być jakby przetłuszczone. Jest wydajny i rzeczywiście włosy błyszczą, a raczej mienią się w nienachalny, ale jak najbardziej zauważalny sposób. Wygląda dobrze na moich coraz dłuższych włosach. Cena na allegro to niecałe 30 zł.
Olejku rycynowego firmy Botanique używam do brwi. Chcę, aby były jak najbardziej gęste przed wizytą w Brow Barze w Sephorze, a rezultaty codziennego stosowania tego naturalnego kosmetyku są istotnie spektakularne - tam gdzie włoski były wyrywane od lat odrosły. Mam zamiar jeszcze w przyszłości zastosować olej rycynowy do włosów.

10 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam olej ze słodkich migdałów z KTC i też był tragiczny! Coś z ich kosmetykami naturalnymi musi być nie tak...A powiedz gdzie kupiłaś ten olejek rycynowy? Bo to nie taki zwykły z apteki.I jak go stosujesz? Może o tym zrobisz post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szata graficzna i butelka tej wody z KTC przypomina mi ocet więc niedbalstwo i niedopracowanie tych produktów widać na pierwszy rzut oka.
      Olejek rycynowy kupiłam na allegro, a używam go w ten sposób, że maczam w nim mały pędzelek i tak nakładam na brwi, na godzinę przed snem - nic nie zostaje na pościeli.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Lirene zrobiło peeling mango, chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten balsam z soraya :))) jest cudowny
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że trafiłam na Twojego bloga (z podpisu na wizażu). Bardzo inspirujesz. Jutro idę kupić wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Caly czas mam ochote na te wszystkie syberyjskie kosmetyki ale jakos zawsze jest mi do nich nie po drodze :P Do tej pory uzywalam tylko szamponu na brzozowym propolisie i byl bardzo dobry. Teraz chcialabym wyprobowac cos do twarzy, zobaczymy moze kiedys sie przelamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam styczność jedynie z żelem OS, zapachy tych żeli są niesamowite, ale niestety strasznie wysuszają mi skórę, gdy dłużej ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek rycynowy jest również fantastyczny do paznokci. Polecam! Kiedyś miałam stale rozdwajające się paznokcie i żadne odżywki nie dawały rady. W końcu, zrezygnowana postanowiłam, że spróbuję oleju rycynowego, jest tani więc co mi szkodziło :-) A efekty po ok 2 miesiącach są po prostu wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od kilku dni przymierzam się do zakupy olejku rycynowego, tyle pozytywnych opinii, dobrych właściwości, a jakoś zawsze zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Avocado piling ! polecam osobiście ! genialny zapach i skóra pozostaje świeża i błyszcząca przez małe drobinki które znajdują się w pilingu !

    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń