sobota, 7 czerwca 2014

Etiaxil - antyperspirant roll-on pod pachy Skóra Wrażliwa

Długo się zastanawiałam czy opisać Etiaxil, bo jednak pocenie się jest rzeczą bardzo fizjologiczną, ale przestałam się krygować, bo naszła mnie refleksja, że może jednak komuś się ten wpis może przydać i być pomocny, a taka jest przecież idea tego bloga.
Etiaxilu używam od przeszło 6 lat i nie wyobrażam sobie bez niego życia. To najlepszy antyperspirant jaki istnieje, jednak trzeba go stosować z dużą ostrożnością i koniecznie przeczytać ulotkę załączoną do opakowania.
Dane producenta - przepisane z ulotki dołączonej do opakowania:
Etiaxil to zaawansowany regulator pocenia przeciw nadmiernej potliwości. Tak skuteczny, że jedna aplikacja zapewnia ochronę na 3- 5 dni. Unikalna, klinicznie potwierdzona formuła zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i jego zapachem. Bez potu, bez zapachu.
Jak stosować Etiaxil:
 - Etiaxil należy stosować na noc przed pójściem spać kiedy gruczoły potowe są mniej aktywne. W początkowej fazie należy stosować Etiaxil każdego wieczoru do osiągnięcia pożądanego efektu (zwykle przez tydzień). Gdy masz wrażliwą skórę stosuj Etiaxil co drugi wieczór (przez dwa tygodnie).
 - Po zastosowaniu Etiaxilu trzeba pozwolić skórze całkowicie wyschnąć.
 - Rano umyć skórę wodą i mydłem. Nie nakładać powtórnie preparatu. Następnie można użyć dezodorant zapachowy lub perfumy.
 - Aby utrzymać intensywność wydzielania się potu pod kontrolą stosuj Etiaxil 2 - 3 razy w tygodniu, lub tak często jak potrzeba.
 - Etiaxil Roll-on nakładaj w centralnej części pachy dwoma ruchami: w górę i w dół. Skóra musi być całkowicie sucha i nieuszkodzona.
Ostrzeżenie:
 - Przed aplikacją skóra musi być całkowicie sucha. Użyj w tym celu suszarki z chłodnym nawiewem jeśli to konieczne.
 - Nigdy nie stosuj Etiaxilu na uszkodzoną lub podrażnioną skórę. Nie stosuj Etiaxilu przez 48 godzin po goleniu, woskowaniu czy depilacji skóry. Wyłącznie do użytku zewnętrznego: unikaj kontaktu z oczami i błonami śluzowymi.
 - W rzadkim przypadku po zastosowaniu Etiaxilu może wystąpić podrażnienie skóry. W razie pojawienia się takich objawów należy przerwać chwilowo stosowanie.
 - Nie stosować u dzieci. Problemy z nadpotliwością rzadko występują u dzieci przed okresem dojrzewania.
 - Etiaxil może spowodować odbarwienie się niektórych tkanin, w których śpimy. Unikać kontaktu preparatu z biżuterią i innym polerowanym metalem.
UWAGA:
Pieczenie lub podrażnienie skóry może wystąpić jeśli:
 - przed aplikacją skóra nie była całkowicie sucha
 - nie pozwolono skórze całkowicie wyschnąć po aplikacji
 - zastosowano zbyt dużą ilość Etiaxilu.
Skład:
Alcohol Denat., Aluminum Lactate, Aluminum Chloride, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Hydrogenated Microcrystalline Wax, Hydrogenated Castor Oil.
Etiaxil poleciła mi koleżanka, której będę dozgonnie wdzięczna. Ponad 6 lat temu zaczęłam dość często występować publicznie, nie były to co prawda wiece wyborcze na których są tysiące, ale spotkania na których te kilkadziesiąt osób zawsze było. Chodziłam na manicure, nieraz nawet specjalnie kupowałam jakieś nowe ubrania, ale niestety stres działał na mnie tak, że te piękne bluzki były mokre od potu, bezwonnego na szczęście, jednak mój dyskomfort sięgał zenitu. I kupiłam swój pierwszy Etiaxil. Z właściwą sobie w tamtym czasie filozofią stwierdziłam, że im więcej go użyję tym lepiej, po co na noc ja użyję na dzień i kto by czytał ulotki. Efekt był straszny. Nie stosując się do zaleceń producenta zrobiłam sobie krzywdę. Po tygodniu codziennego stosowania rano Etiaxilu, skóra pach piekła mnie żywym ogniem, była zaczerwieniona i podrażniona, bluzki pod pachami były porwane (sic!). Na szczęście się ogarnęłam, na jakiś czas przestałam używać tego antyperspirantu i zaczęłam stosować przez tydzień codziennie na wieczór, przed samym pójściem do łóżka, na suchą skórę. Potem 2 lub 3 razy w tygodniu, a po paru miesiącach było już stosowanie raz na tydzień. Efekty były i są powalające - od 6 lat pot pod pachami u mnie nie występuje. Obecnie Etiaxil wystarczy, że zastosuję raz na 3 tygodnie bądź nawet raz na miesiąc.
Mam nadzieję, że ten wpis komuś pomoże, nie ma bardziej dyskomfortowej rzeczy niż pot pod pachami. I dokładnie przeczytajcie ulotkę!!!!!!!!
Cena to w aptekach około 45 zł, w sprzedaży internetowej 35 - 40 zł. Czasami są promocje i Etiaxil można kupić w cenie 30 zł, a swój obecny kupiłam w wyjątkowej promocji w Rossmannie za jedyne 19,99 zł. Kupiłam wczoraj i był to już ostatni Etiaxil na półce:)

3 komentarze:

  1. Mój wybór to Bloker Ziaja. Długo nie mogłam się przekonać do tego typu produktów, ale ja już się przemogłam, to jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny dla mnie :) choć ta cena..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam polecany bloker z Ziai i sprawuje się bardzo dobrze, ale może kiedyś skuszę się na Etiaxil.

    OdpowiedzUsuń