wtorek, 3 czerwca 2014

Jej styl - Aneta Kręglicka

Aneta Kręglicka to nie tylko Miss Świata 1989, ale też, według mnie, najlepiej ubrana kobieta w naszym kraju. Jej styl jest nowoczesny, ponadczasowy, nonszalancki i co ważne nie jest nudny i zachowawczy Jest po 40 roku życia, a ja mam wrażenie, że wygląda nawet lepiej niż wtedy kiedy została uznana oficjalnie za najpiękniejszą kobietę naszego globu. Dla mnie jest inspiracją z powodu swojej szczupłej sylwetki, której mankamenty potrafi umiejętnie zatuszować. Też mam problem z ubraniem się tak, by nie narazić się na uwagi, że mam ramiona jak patyczki. A ponieważ w najbliższym czasie chcę zacząć pokazywać Wam nie tylko moje kosmetyki, ale również stylizacje więc chciałam pokazać kto jest moim niedościgłym wzorem:)

10 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu uwielbiam jej włosy...idealne! ... no i te nogi! Styl ma rzeczywiscie fantastyczny ale za tym idą znajomi projektanci i zapewne mnóstwo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zauważ, że dużo gwiazd ma pieniądze i ubrania od projektantów, a tak fantastycznie wyglądać nie potrafią:)

      Usuń
  2. w kazdej stylizacji wyglada bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetnie wygląda

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i elegancka kobietka! :) Nie wygląda na swój wiek.

    OdpowiedzUsuń
  5. To niewiarygodne, ale pani Aneta wraz z czasem jest coraz piękniejsza. Ma styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieta, która zdecydowanie nie wygląda na swój wiek, śmiało dałabym jej jakieś 15 lat mniej, niż ma w rzeczywistości! No i ma niesamowicie piękne nogi, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wygląda lepiej niż niejedna dwudziestolatka:)

      Usuń
  7. Piękna kobieta i zarazem bardzo elegancka. A figurę ma rewelacyjną !Też bym chciała tak wyglądać w jej wieku :)

    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń