niedziela, 29 czerwca 2014

Konkurs - do wygrania dowolnie wybrane perfumy z Sephora

Z okazji właśnie rozpoczętych wakacji i trwającego od kilku dni lata mam dla Was nowy konkurs w którym do wygrania są dowolnie wybrane perfumy z Sephory:
http://www.sephora.pl/Zapachy/Zapachy-dla-kobiet/C309
Proszę, aby wybrany przez tę z Was, która wygra zapach nie kosztował więcej niż 300 zł.
Konkurs potrwa do 15 lipca, a czas na wybór perfum przez osobę, która wygra do 27 lipca.
Warunki wzięcia udziału w konkursie to:
1. Obserwowanie mojego bloga, ale nie w kręgach Google, ale stricte bloga!
2. Zamieszczenie co najmniej 5 komentarzy pod dowolnymi wpisami z ostatnich dwóch miesięcy.
Tylko tyle:)

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny konkurs, chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również biorę udział:))
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najlepszy konkurs z jakim spotkałam się w blogosferze :) nie mogę doczekać się wyników :)) Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie zgłaszam się do tak wspaniałego konkursu :)
    Obserwuję jako: M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już wygrałam w konkursie Benefitu (wybrałam wtedy korektor pod oczy).Musiałby się zdarzyć cud żebym i ten konkurs wygrała...ale oczywiście też się zgłaszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co mi tam, też się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuje po tym samym nickiem co komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny konkurs :) Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również chętnie dołączę do konkursu! Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także chętnie wezmę udział w konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie ktoś, to chce docenić czytelników, a nie tylko nabijać sobie liczniki.

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też próbuje swoich sił i biorę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Flowerbomb! Piękna kolekcja:)
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Candy od Prady !
    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście próbuje swoich sił !

    OdpowiedzUsuń