środa, 4 czerwca 2014

Krem do rąk Planeta Organica Cedr Syberyjski

Na szczęście nie mam problemów ze swoim ciałem, twarzą, włosami i nie sprawiają one najmniejszych problemów. Jednak moją słabą stroną są dłonie, która mają tendencją do bycia suchymi, wokół paznokci wiją się skórki. Przedstawiany dziś kosmetyk radzi sobie z tym doskonale. Przy okazji krem do rąk Planeta Organica to kolejne potwierdzenie niebywale wysokiej jakości rosyjskich kosmetyków naturalnych.
Obietnice producenta:
Krem do rąk pozwala zachować piękno i delikatność skóry. Doskonale chroni skórę przed utratą wilgoci, zmiękcza skórę. Krem zapewnia dłoniom długotrwałą ochronę i łagodną pielęgnację.
Skład:
Aqua, Cedrus Deodara Wood Oil, Glyceryl Stearate, Sodium Stearoyl Glutamate, Octyldodecanol, Glycerin, Cocoglycerides, Palmitic Acid, Stearic Acid, Glyceryl Stearate Citrate, Calendula Officinalis Extract, Viburnum Opulus Seed Oil, Tocopherol, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.
Nie powinnam się pewnie przyznawać, ale kremu do rąk używałam wcześniej sporadycznie ponieważ nie znoszę klejących się dłoni, a większość kremów nie wchłania się tak błyskawicznie jak powinno. Ten kosmetyk jest inny - wchłania się błyskawicznie, skóra od razu jest mięciutka, nawilżona i aksamitna w dotyku. Zapach cedru jest subtelny i bardzo przyjemny. Konsystencja kremu dość zbita, bardzo łatwo się rozprowadza na skórze dłoni. Opakowanie ładne, nie ma problemów z aplikacją, kosmetyku nie wylewa się zbyt dużo. Krem wystarcza na około półtora miesiąca codziennego, kilka razy na dzień, stosowania.
Cena to 14,50 zł/75 ml - biorąc pod uwagę wydajność i wysoką jakość cena jest niska.




7 komentarzy:

  1. Kremòw do rąk nigdy dość! Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie znalazłam idealnego kremu do rąk, być może wypróbuję ten, kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna cena, wart wyprobowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam nawet nic o tym kremie dobrze wiedzieć , ze jest taki na rynku :)
    Można go kupić w każdej drogerii?
    Martuś znasz może jakiś dobry krem do stóp w czasie ciąży niestety robią mi się coraz bardziej suche a zostało mi do końca jeszcze 3miesiące i to chyba najcięższe miesiące wiec pasowałoby żebym bardziej zadbała o te moje stopy :)
    Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam:( A co do tego kremu do rąk to najlepiej kupić go na allegro bądź w sklepie internetowym. Rosyjskie kosmetyki jeszcze nie są dostępne we wszystkich drogeriach, ale sądzę, że to się może niedługo zmienić biorąc pod uwagę ich popularność.

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :)
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :D
      Pozdrawiam
      Sylwetta

      Usuń
  5. Ooo, super, tym bardziej się ciesze :) Dziękuję Ci bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń