niedziela, 22 czerwca 2014

XXX piętro - pierwsza stylizacja na blogu

Dziś moja pierwsza stylizacja - treść bloga musi być wreszcie kompatybilna z nazwą więc oprócz kosmetyków będą się pojawiać również moje stroje. Niestety pogoda ostatnio nie najlepsza. Ta chłodna i nieco wietrzna niedziela to był zarazem dzień  mojej pierwszej wizyty (mimo mieszkania wielu lat w stolicy) na tarasie widokowym Pałacu Kultury i Nauki - tytułowe XXX piętro. Wiało strasznie stąd tak prezentuje się moja fryzura na zdjęciach.
Przy okazji wejście na taras kosztuje 18 zł (bilet normalny) co jest według mnie skandaliczną ceną, myślałam, że jest za darmo albo kosztuje około 5 zł.
W roli głównej mój ukochany niebieski płaszcz marki MAX&Co.
Płaszcz/Coat - MAX&Co
Sweter/Sweater- Max Mara Weekend
Spódnica/Skirt - Deni Cler
Buty/Shoes - Lorbac
Torebka/Bag - Francesco Biasia
Okulary/Sunglasses - Ray Ban
Rajstopy/Tights - Gabrielle

 
 

 
 

 
Co Wy na to? Dać sobie spokój i zostać przy kosmetykach czy próbować z ubraniami?

25 komentarzy:

  1. Ja chętnie pooglądam Twoje stylizacje :) Płaszczyk bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu :) Super Marta! Płaszczyk rzeczywiście świetny i fajnie gra z Twoim kolorem oczu! Czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny płaszczyk, lubię klasyczne stroje, a nie pstrokate i krzykliwe "hity sezonu".

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam jeszcze raz te zdjęcia i muszę stwierdzić, że masz bardzo sympatyczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe komentarze:) Postaram się raz w tygodniu dodać jakąś stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny płaszczyk! Poprosimy więcej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a perfect look for the office and you look elegant and chic in it!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny płaszczyk! świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie!

    Byłam tam... wiele lat temu, jako dziecko, na wycieczce. Teraz często bywam w Pałacu, ale nigdy aż tam nie docieram. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w płaszczyku :))
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana stylizacja, czekam na więcej ;) Duuuuuuży plus za okulary. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie klasyczna stylizacja :) a Ty taka piękna i rozpromieniona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie spodobała spódnica! :) na zdjeciu dokladnie nie widac ale to chyba taka koronka jest, nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny płaszczyk :) Rzeczywiście, 18zł za wstęp to bardzo dużo. Na tytułowe XXX piętro weszłam raz, będąc w Warszawie na szkolnej wycieczce i o ile widok z tarasu jest piękny to sam PKiN mnie nie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, poważnie? 18 zł? To faktycznie drogo. Twój płaszcz jest bardzo ładny. Klasyczny, a więc sprawdzi się na wiele okazji. I ten kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje Ci niebieski kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że powinnaś dodawać wpisy ze zdjęciami swoich stylizacji :) Granatowy klasyczny płaszcz będzie zawsze w modzie :) Ja również byłam zaskoczona ceną biletu w Pałacu Kultury eh ale będąc w Warszawie mimo to się skusiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Martuś moim zdaniem powinnaś dodawać wpisy zarówno z kosmetykami jak i ubraniami :D Świetny płaszcz i oczywiście okulary bardzo mi się podobają :D
    Dziękuję za odwiedziny i życzenia :*
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. Słynne 30 piętro w Pałacu Kultury zdobyte ? ;-)

    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie już niedługo pierwsze stylizacje ! Bardzo serdecznie CIę zapraszam !
    Życzę Ci dużo szczęścia w blogowaniu !

    Stylizacja super !

    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się najbardziej podobasz na przedostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń