piątek, 25 lipca 2014

Kilka letnich stylizacji

Dziś mam dla Was nietypowy post. Przez kilka dni robiłam sobie zdjęcia stroju jaki miałam na sobie danego dnia. Jeśli przypadnie Wam ten wpis do gustu to zainwestuję w statyw i takie zdjęcia będą robiła bardziej porządnie, bo zdaję sobie sprawę z tego, iż na poniższych widać bardziej szafę niż mnie:)
Ostatnie dni były ciepłe, choć ostatnio pogoda zrobiła się nieco deszczowa. Nie mam za bardzo obecnie okazji, aby założyć eleganckie ubrania, wyjątkiem jest pierwsze zdjęcie wykonane w niedzielę kiedy to byłam w kościele i z wizytą. Pozostałe dni to stroje na zwykłe, letnie dni spędzone na wsi.
Spódnica cekinowa - Zara
Bluzka rozpinana - Sisley
Buty - Vero Cuoio
Zegarek - Tag Heuer
Dżinsowa spódnica - Hilfiger
Top - Ginatricot
Balerinki - Fantasy
Okulary - Ray Ban

Szorty - Zara
Top - Benetton
Sweter - Morgan
Szorty - Zara
Balerinki - Fantasy
T-shirt - Red Label
Szorty - Zara
Balerinki - Aldo
Zegarek - Tag Heuer


Mam nadzieję, że pamiętacie o konkursie w którym można wygrać bon na zakupy o wartości 150 zł na zakupy rosyjskich kosmetyków:

12 komentarzy:

  1. Świetnie:) Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się taki pomysł bardzo podoba ! W wersji mniej eleganckiej też wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) A szorty z ZARY są rewelacyjne, super leżą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pięknej figury :) :) :) Wszystkie stylizacje są świetne, chociaż osobiście preferuję żywsze barwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczupła piękna figura ! Pewnie, każda z nas zazdrości tak świetnego wyglądu !

    www.mrsmargg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cekinowa spódnica wygląda całkiem ciekawie :)
    No i zazdroszczę talii! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz w casualowym połączeniu szortów z balerinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You're really lovely :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne :)
    świetne szorty

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedz, ćwiczysz coś czy taką świetną figurę podarowała Ci matka natura? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ćwiczę, ale prowadzę bardzo aktywny tryb życia, cały czas gdzieś muszę jeździć, załatwiać, fizycznie też pracuję, siedzący tryb życia i za biurkiem jest mi obcy:)

      Usuń