sobota, 19 lipca 2014

Lato w wersji biało - granatowej

Ostatni weekend spędziłam na ziemi łowickiej, a zdjęcia zostały wykonane w Arkadii gdzie znajduje się przepiękny park w jedynym słusznym stylu, czyli angielskim. Więcej informacji na temat tego pięknego miejsca znajdziecie tu:
 
Spódnica/skirt - Maciej Zień*
Koszula/shirt - L.O.G.G. H&M
Buty/shoes - Vero Cuoio
Okulary/sunglasses - Ray Ban
Torebka/bag - Francesco Biasia
Zegarek/watch - Tag Heuer
 
*wcześniej ta spódnica była sukienką, została przerobiona




Mam nadzieję, że pamiętacie o konkursie w którym można wygrać bon na zakupy o wartości 150 zł na zakupy rosyjskich kosmetyków:
 
 
 


15 komentarzy:

  1. Wyglądasz jakbyś z wakacji wróciła, opalona, wypoczęta, świeża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był bardzo miły wyjazd, choć za krótki:(

      Usuń
    2. Ale to zawsze coś, ja nie wiem, czy w tym roku pójdę na jakikolwiek urlop, a jeżeli pójdę, to pewnie we wrześniu najwcześniej :<

      Usuń
    3. To istotnie nie fajnie:( Ale ja z reguły nie wyjeżdżam na wakacje tylko siedzę w domu na wsi, a wyjazdy są raczej z moja pracą związane, a nie z wypoczynkiem.

      Usuń
  2. Buty bardzo mi się podobają, a sceneria świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki, nigdy nie byłam w tych okolicach, ale chyba warto się wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna okolica na weekendowy wypad:)

      Usuń
    2. Polacy zbyt często nie doceniają swoich okolic i od razu wyjeżdżają zagranicę, a jak widać można spędzić wakacje w Polsce i podziwiać piękne widoki:)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się buty...i Twoja figura :) Też bym chciała taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do mojej figury to niedługo napiszę jakie mam do niej zastrzeżenia:) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Ale trafiłas z pogodą :) A sceneria bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też najbardziej podobają się buty a co do figurki zgadzam się z przedmówczyniami.
    Własnie zapoznaję się z blogiem bo jestem tu pierwszy raz i pozdrawiam z Londynu.
    Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zgrabnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń