środa, 23 lipca 2014

Letnio i znowu biało - granatowo

Dziś kolejna stylizacja, którą udało mi się uwiecznić podczas moich bardzo krótkich wakacji podczas poprzedniego weekendu. Tło stanowi piękny park i pałac w Nieborowie:
http://www.nieborow.art.pl/
Pierwsze i ostatnie zdjęcie to Wyszogród nad Wisłą.
Mam na sobie jedną z moich ulubionych rzeczy, czyli piękny, szary kaszmirowy sweterek Patrizia Pepe, który towarzyszy mi już od kilku lat.

Spódnica/skirt - Marc O'Polo
Top - Benetton
Sweter/sweater - Patrizia Pepe
Torebka/bag - Francesco Biasia
Okulary/sunglasses - Ray Ban
Zegarek/watch - Tag Heuer
Buty/shoes - Vero Cuoio
 
 

 
 

7 komentarzy:

  1. piękne miejsca :)
    sweterek nadaje stylizacji lekkiego, a zarazem eleganckiego charakteru, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie niby proste stylizacje, ale z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne miejsce, ale spódnica jest przepiekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię bardzo szarości.To chyba najbardziej plastyczna barwa-cokolwiek się doda i świetnie pasuje.Granat też bardzo lubię-jest dużo bardziej stylowa niż czerń.No i dalej jestem pod wrażeniem Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń