środa, 16 lipca 2014

Rozwiązanie konkursu - perfumy z Sephory oraz nowy konkurs - rosyjskie kosmetyki do wygrania

Tradycyjnie już maszyną losującą jest piękna misa, a w niej karteczki z Waszymi imiona bądź nickami. Nagrodą były perfumy o wartości do 300 zł, dowolnie wybrane z perfumerii Sephora.
A wygrała...
... Sylwetta:) Gratuluję i proszę o kontakt pod adresem mailowym: martaa.borzecka@gmail.com
I nowy konkurs. Często piszę na blogu o kosmetykach rosyjskich więc postanowiłam, że kolejną nagrodą będą zakupy za kwotę do 150 zł w internetowym sklepie Triny:
http://triny.pl/
Ponieważ rosyjskie kosmetyki są nie tylko bardzo dobre, ale i w miarę tanie, to za tę sumę można kupić wiele fajnych kosmetyków o których już pisałam wielokrotnie:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/05/rosyjskie-kosmetyki-naturalne-godne.html
Warunki udziału w konkursie:
1. Dodanie mojego bloga do obserwowanych.
2. Zamieszczenie 5 komentarzy pod postami miesiąca lipca.
Konkurs potrwa do 2 sierpnia br.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę Sylwetcie! :)
    Zgłaszam się do rosyjskiego rozdania, bo sama bardzo lubię rosyjskie specjały kosmetyczne :)
    Obserwuję jako M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chciałabym rozreklamować blog, a to ponoć jedna z lepszych metod:)

      Usuń
  3. Dziękuję dziękuję kochana za świetną nagrodę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako Kasia Nowak, a rosyjskie kosmetyki marzą mi się od dawna!:) Nie mam szczęścia w losowaniach, ale może tym razem dopisze mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Także chciałabym spróbować moich sił w konkursie, bloga obserwuję...może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, a ze blog świetny będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń