niedziela, 17 sierpnia 2014

Aktualna pielęgnacja twarzy, ciała i włosów

Dziś chciałam Wam zaprezentować kosmetyki, których używam aktualnie i towarzyszyły mi przez dotychczasową część lata.
Twarz
Większość kosmetyków używanych do pielęgnacji twarzy już Wam pokazywałam w oddzielnych postach.
 
 
Wieczorna pięlegnacja składa się w moim przypadku z kilku kroków:
1. Usunięcie makijażu mleczkiem do demakijażu Mixa.
2. Umycie twarzem żelem oczyszczającym Bourjois.
3. Przetarcie twarzy płynem micelarnym L'Oreal bądź innym.
4. Ostatni szlif nadaje woda różana.
5. Krem na noc.
6. 2 razy w tygodniu peeling do twarzy.
Poranna pielęgnacja:
1. Umycie twarzy żelem Bourjois
2. Nałożenie kremu na dzień.
Jeśli chodzi o kosmetyki do demakijażu i oczyszczania skóry twarzy pozostaję od miesięcy wierna:
 - wodzie różanej Dabur:
 - mleczku do demakijażu Mixa:
 - scrubowi do twarzy Pervoe Reshenie:
Nowością jest oczyszczający płyn micelarny L'Oreal Ideal Soft, który zastąpił micela Vichy. Używam go dopiero od dwóch tygodni więc jeszcze z wpisem dotyczącym recenzji tego kosmetyku muszę się wstrzymać, ale póki co L'Oreal świetnie się sprawuje i makijaż można usunąć nawet przy niewielkiej ilości płynu.
Na punkcie starannego zmywania makijażu mam małą obsesję więc oprócz mleczka bądź płynu micelarnego oraz wody różanej (woda jest ostatnim krokiem przed nałożeniem kremu) zaczęłam używać także odświeżająco - oczyszczającego żelu do mycia twarzy Bourjois, który zachwyca zapachem i uczuciem świeżości po zastosowaniu. Używam go rano oraz wieczorem.
Niestety nadal nie znalazłam idealnego kremu do twarzy na dzień więc ciągle korzystam z różnych próbek. Ostatnimi czasy są to: bardzo dobry Nuxe Creme Fraiche oraz jeszcze lepszy krem Sampar, którego wadą jest powalająco wysoka cena. O rewelacyjnym kremie na noc Natura Siberica już pisałam na samym początku mojej blogowej aktywności:
Niezmiennie moim ulubionym kosmetykiem pielęgnującym usta jest ten brytyjskiej, ekologicznej marki Figs&Rouge Lemon Berry, który to już Wam zachwalałam:
Dłonie i paznokcie
Chyba każda z Was słyszała, że dłonie są wizytówką kobiety. Aby takie były w moim przypadku potrzebny jest silnie nawilżający krem do rąk Planeta Organica Cedr Syberyjski:
Moja odżywka do paznokci to Sally Hansen Maximum Growth - dobra, ale w najbliższym czasie planuję zakupić kurację diamentową tejże firmy, która jest według mnie lepsza od tej której używam aktualnie.
Włosy
Po dość niefortunnym rozjaśnieniu włosów Sunkissem L'Oreala (co do efektów nie mam zastrzeżeń, jedynie do swojej głupoty, że niepotrzebnie je rozjaśniłam, bo lepiej było zostać przy naturalnym, ciemnym kolorze. Efekty: http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/07/loreal-casting-sunkiss-01-sredni-braz.html ) chcę, aby moje włosy rosły jak najszybciej czego ma dokonać szampon LOVE 2Mix Organic na Porost Włosów:
O nawilżenie dba bardzo dobra odżywka Natura Siberica:
Ciało
Pielęgnacja ciała oznacza bardzo dla mnie przyjemne korzystanie z jednego z moich ulubionych kosmetyków jakimi są peelingi i scruby do ciała. O moich ulubionych z Organic Shop pisałam Wam niedawno:
Bardzo lubię masła do ciała. Latem najczęściej używałam tych z polskiej Bielendy: Awokado oraz Soczysta Malina. Co prawda o balsamach już pisałam ( http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/tanie-dobre-i-polskie-balsamy-do-ciaa.html ), ale mam już przygotowany nowy wpis na ten temat.
Perfumy
Perfumy to przysłowiowa "kropka nad i". Latem używam cytrysowych, świeżych zapachów, czyli Moschino Funny oraz Ralph Ralph Lauren. O innych ulubieńcach pisałam tu:
 
Przy okazji chciałam Was przeprosić, że jeszcze nie podałam wyników konkursu w którym można było wygrać gumki do włosów Invisibobble:
Mam taki nawał pracy, że nie ma czasu nawet zrobić zdjęć z losowania, a wpisy aktualnie publikowane zrobiłam wcześniej na zapas. W ramach przeprosin za tak duże opóźnienie zamiast do wygrania trzech zestawów gumek jest ich pięć. Zapraszam do udziału:)

14 komentarzy:

  1. Lubię takie posty o pielęgnacji, sama będę musiała w końcu się zebrać i napisać, jak to u mnie wygląda :)
    Zaskoczyłaś mnie opinią o tym micelu z L'Oreala, bo u mnie on bardzo słabo wypadł... Dużo lepszy jest wg mnie ten z Garniera :)
    Też mam tę próbkę kremu Sampar, skoro mówisz, że jest taka super, muszę ją odgrzebać i użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę w końcu spróbować wody różanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie znalazłam swojego idealnego kremu do twarzy czy balsamu do ciała, ciągle szukam. Mam za to ulubione odżywki do włosów, olejki i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosmetyków :) ja to mam namiastkę w porównaniu do Ciebie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się te peelingi i scruby! I zazdroszczę perfum :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować te masło do ciała z Bielendy

    _______________
    ps. a u mnie? makijaż w zieleniach

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzebuję dobrego scrub'u do ciała, może wypróbuję te, które polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zapachy:)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kilka produktów, które spowodowały świecenie moich oczu :)
    Zostaję obserwatorem i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for sharing, it's always so interesting to learn more about products from the users :)
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawienie. Muszę pomyśleć o czymś podobnym u siebie na blogu. Używasz bardzo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś i masło do ciała i peeling bielendy. Nawet różne rodzaje i zapamiętałam jeden - czekoladowy czy tam kakaowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moschino Funny to jeden z moich ulubionych zapachów. Szkoda, że taki drogi. Dlatego ja kupuję na lotniskach.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolorowe scruby prezentują się niezwykle smakowicie :)
    Muszę usystematyzować swoją pielęgnację ...Mam podobny problem z doborem kremu na dzien :/

    OdpowiedzUsuń