niedziela, 10 sierpnia 2014

Złote lato

Bałdy słomy na polach i rozpoczęcie zbioru orzechów laskowych w moim sadzie to dla mnie niepokojący sygnał, że mamy już drugą połowę lata. Już nie tak radosną i żywotną  jak w czerwcu czy lipcu, ale dużo bardziej poważną i zbierającą się pomału do odejścia. Ale lato wciąż trwa i nadal jest piękne, zwłaszcza jeśli można odpocząć nad Wisłą bądź przy małej fontannie:)
W roli głównej mojego dzisiejszego stroju jest piękna, złota, cekinowa spódnica z Zary, którą mam już od dwóch lat. Połączyłam ją ze złotymi balerinkami i oliwkową bluzką. Piękna gumka do włosów jest najpiękniejszą jaką w życiu miałam i jest marki Pilgrim - złoto - turkusowa. Czyli same kolory lata:)
Przede mną najbardziej pracowity czas w ciągu roku, ale wpisów mam już dla Was przygotowanych kilka na zapas.
Miłej i słonecznej niedzieli:)
Spódnica/skirt - Zara
Bluzka/shirt - Sisley
Buty/shoes - Aldo
Okulary/sunglasses - Ray Ban
Zegarek/watch - Tag Heuer
Gumka do włosów/elastic band for hair - Pilgrim
 
 
 


7 komentarzy:

  1. Spódnica i gumka do włosów są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się spódnica bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna spódnica :) i świetna ta gumka do włosów :)
    super wyglądasz!
    Pozdrawiam :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne okoliczności przyrody ! W mojej okolicy już się takich nie uświadczy. CO DO STYLIZACJI TO GUMKA BIJE WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest bardzo ładna !

    mrsmargg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka gumki do włosów.

    OdpowiedzUsuń