niedziela, 28 września 2014

Konkurs - do wygrania kosmetyki rosyjskie z www.triny.pl

Już dawno nie było na moim blogu konkursu więc pora to naprawić:)
Już jakiś czas temu jedna z Was wygrała w poprzednim konkursie dowolnie wybrane kosmetyki rosyjskie ze sklepu internetowego www.triny.pl Tak wyglądała wygrana w całej okazałości:
https://www.facebook.com/magdanawakacjach/photos/a.590639274350479.1073741828.589996597748080/713835258697546/?type=1
Poza tym Magda również prowadzi bloga kosmetycznego:
http://magdanawakacjach.blogspot.com/
Nowy konkurs to również możliwość wygrania dowolnie wybranych kosmetyków z www.triny.pl za 120 zł.
Aby wygrać:
1. Należy zostać obserwatorem mojego bloga.
2. Dodać 5 komentarzy pod wpisami z września.
Konkurs potrwa do 20 października.
Powodzenia:)

11 komentarzy:

  1. Szalejesz Marta z tymi konkursami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs:) nie wiem który to mój komentarz muszę policzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały konkurs :) nie omieszkam spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że będzie sporo karteczek w mojej "maszynie losującej":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam, bo konkurs wart grzechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten konkurs szczególnie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Przypadkowo wpadłam na Twój blog i muszę przyznać, że jest naprawdę bardzo ciekawy. Będę zaglądać tu bardzo często. I z ogromną przyjemnością zapraszam do siebie. Będzie mi niezmiernie miło Cię gościć. Zachęcam do odwiedzenia mojej stronie, oraz do kontaktu ze mną poprzez facebooka. Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania. ściskam gorąco! www.thehandyguide.com

    OdpowiedzUsuń