poniedziałek, 8 września 2014

Oczyszczanie twarzy z Bourjois - żel i peeling

Jak już pewnie nie jedna z Was zauważyła, przywiązuję dużą wagę do starannego oczyszczania twarzy. Sam płyn micelarny, woda różana i od czasu do czasu peeling to dla mnie zdecydowanie za mało. Dlatego codziennie rano i wieczorem używam jednego z dwóch produktów do oczyszczania twarzy firmy Bourjois - częściej jest to Bourjois Gel Frais Nettoyant - odświeżająco - oczyszczający żel do mycia twarzy, a także, choć rzadziej, Bourjois Radiance - Boosting Face Scrub - rozświetlający peeling do twarzy. Właśnie te dwa kosmetyki chcę Wam dziś zaprezentować.

Bourjois Radiance - Boosting Face Scrub - rozświetlający peeling do twarzy
Opis producenta:
Rozświetlający peeling do twarzy został wzbogacony drobinkami bambusa i miąższem pomarańczy. Sprawia, że cera jest promienna. Daje efekt gładkiej i zregenerowanej skóry. Testowany dermatologicznie.
Skład:
Aqua (water), Glycerin, Cyclopentasiloxane, Helianthus Annuus (sunflower) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Polyethylene, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum (fragrance), Jojoba Esters, Xantham Gum, Hexyl Cinnamal, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Tetrasodium EDTA, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Limonene, Linalool, CI 19140 (Yellow 5 Lake), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, CI 15985 (Yellow 6), Tropolone, Talc, CI 73360 (Red 30), Tocopherol. 
Rozświetlający peeling do twarzy Bourjois znajduje się w małej, bo mieszczącej 75 ml kosmetyku tubce, matowej, miękkiej, miłej w dotyku. Dozowanie kosmetyku jest bardzo wygodne, nie wydobędzie się go zbyt dużo ani się nie rozleje. Peeling urzeka pomarańczowym zapachem oraz kolorem i aksamitną konsystencją bardzo zbliżoną do kremu. Produkt Bourjoisa stosuję dwa razy w tygodniu, choć można go stosować codziennie ponieważ działa bardzo delikatnie i nie podrażnia skóry. Jak na peeling ma za słabe działanie, ale dla mnie jest dodatkowym oczyszczeniem skóry. Kosmetyk jest przyjemny w użyciu - na zwilżoną skórę nakładam go palcami i masuję około 2 - 3 minut, a następnie zmywam wodą. Cera jest istotnie nieco bardziej rozświetlona, świeża i promienna. Produkt jest wydajny - przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem wystarczyło mi go na około półtora miesiąca, teraz używam rzadziej. 
Cena to 12,99 zł/75 ml. 
Bourjois Gel Frais Nettoyant - odświeżająco - oczyszczający żel do mycia twarzy

 Opis producenta:

Odświeżająco - oczyszczający żel wzbogacony o ekstrakt z ogórka. Sprawia, że cera jest idealnie czysta a skóra nawilżona i odświeżona. Nie zawiera alkoholu. Dla wszystkich rodzajów cery.
Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Sodium Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Geraniol, Linalool, Limonia Acidissima Wood Powder, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, CI 15985 (Yellow 6), CI 42090 (Blue 1).
Odświeżająco - oczyszczający żel Bourjois podobnie jak opisany powyżej peeling ma matową, wygodną w używaniu tubkę. Zapach jest bardzo świeży, odświeżający i morski, co jest pewnie zasługą zawartego w kosmetyku ekstraktu z ogórka. Żel zawiera mikrogranulki, które świetnie sobie radzą z usuwaniem wszelkich zabrudzeń i zanieczyszczeń cery. Nie zmywam tym produktem makijażu, jest dla mnie jedynie uzupełnieniem do płynu micelarnego. Na zwilżoną wodą skórę nakładam niewielką ilość żelu i masuję przez dwie minuty, a następnie spłukuję. Skóra po zastosowaniu żelu Bourjoisa jest świeża i nawilżona, nie występuje żadne podrażnienie. Używam od ponad miesiąc dwa razy na dzień, a zużyłam połowę opakowania.
Cena to 12,99 zł/150 ml.
 

8 komentarzy:

  1. Hmm..może się skuszę na ten żel... Obecnie używam Vichy normaderm - mogę go szczerze polecić, mam też żel firmy Tołpa - również bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnego;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten żel, pewnie jeszcze do niego wrócę, chociaż z oczyszczaczy najbardziej służy mi poczciwa klasyczna kostka Dove.
    Peeling pewnie byłby za słabo działający dla mojej tłustej skóry, więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale po Twoim opisie wydaja się być przeciętniakami. Ważne, że są w przystępnej cenie i wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam Bourjois Radiance - Boosting Face Scrub - mam dość wrażliwą cerę, więc nie dla mnie mocne zdzieraki (choć je bardzo lubię) także ten spisał się u mnie całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zaciekawił żel do mysia twarzy, zwłaszcza ten obrazek pudru i pędzelka :) Nigdy wcześniej nie widziałam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie używam żelu antybakteryjnego Ziaja, z Bourjois miałam tylko kosmetyki kolorowe. Może przy następnych zakupach sięgnę po ten żel z ekstraktem z ogórka - bardzo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam kiedyś żelu Bourjous i byłam pozytywnie zaskoczona. Bardzo dobrze radził sobie z oczyszczaniem cery, pięknie, świeżo pachniał, a do tego nie podrażniał i nie ściągał skóry.

    OdpowiedzUsuń