środa, 3 września 2014

Wyniki konkursu Invisibobble i wyjaśnienie

Po długiej nieobecności chciałam Was przeprosić za wszystkie opóźnienia - późne wyniki konkursu Invisibobble, wysyłki wygranych, brak obiecanych postów. Jednak sprawy zawodowe sprawiły, że nie miałam czasu kompletnie na nic. W ciągu najbliższego tygodnia obiecuję załatwić wszystkie zaległe zobowiązania. I oczywiście jeszcze raz przepraszam! W niedzielę będzie wpis o tym dlaczego byłam tak zajęta. Myślę, że to wyjaśni moją nieobecność i wszystkie opóźnienia.
 
Dziś wyniki konkursu w którym były do wygrania dowolnie wybrane gumki do włosów Invisibobble. Ponieważ już w komentarzach podawałyście mi jakie chcecie kolor to teraz napiszcie mi jedynie maila z danymi do wysyłki. Mój adres: martaa.borzecka@gmail.com (2 "a" na końcu imienia to nie pomyłka). Postaram się je wysłać jak najszybciej, już bez żadnej obsuwy:)
 
Wygrały:
 - Olszewisko
 - Ewa Leszczyńska
 - Dagmarka
 - Pinkandmint
 - Mila. 
 

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że już jesteś :) Ja też mam teraz niesamowity okres w pracy, codziennie siedzępo 10/11 godzin i mam już dość :/ Jeszcze dziś chyba się podziębiłam, więc już kulminacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna jesteś, ale pocieszę Cię, że ja muszę głównie fizycznie pracować na polu i kręgosłup boli mnie nawet w nocy.

      Usuń
  2. Brawo, dobrze, że już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam podziękować, ale gumeczki dotarły i sprawiają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń