wtorek, 14 października 2014

Błyszczyk do ust Benefit Ultra Plush Lip Gloss Kiss You

Jak zapewne zauważyłyście moją ulubioną firmą kosmetyczną jest amerykański Benefit. Tym razem błyszczyk do ust tej marki - Ultra Plush odcień Kiss You.
Opis producenta:
Podaruj sobie najpiękniejszy z uśmiechów, malując usta tym wyjątkowo delikatnym błyszczykiem! Od przeźroczystego kryształu, po płomienną różę, bukiet sześciu nowych odcieni nada Twoim ustom blasku, któremu nikt się nie oprze. Dobrze się składa, bo Twoje usta kochają pocałunki!
Kolory (moje subiektywne określenia):
 - Icebreaker - przezroczysty
 - A-Lister - subtelny pomarańcz
 - Poutrageous - wyrazisty koralowy
 - Lollibop - różowy
 - Fauxmance - brudny róż
 - Kiss You - chłodny fiolet, wrzosowy, idealny dla Pani Zimy o ciemnych włosach i niebieskich oczach, czyli właśnie dla mnie:)
Skład:
Hydrogenated Polyisobutene, Isononyl Isononanoate, Ethylene (Propylene) Styrene Copolymer, Butylene (Ethylene) Styrene Copolymer, Ethylhexyl Palmitate, Polyglyceryl-2 Trisostearate, Parfum (Fragrance), Trimethylolpropane Trisostearate, Trihydroxystearin, BHT, Aluminum Hydroxide, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Sodium Hyaluronate, Propyl Gallate, Hexylene Glycol.[+/-: CI 12085 Red 36, Red 36 Lake), CI 15850 (Red 6, Red 7, Red 7 Lake), CI 15985 (Yellow 6, Yellow 6 Lake), CI 19140 (Yellow 5, Yellow 5 Lake), CI 42090 (Blue 1 Lake), CI 45380 (Red 21, Red 21 Lake, Red 22 Lake), CI 45410 (Red 27, Red 27 Lake, Red 28 Lake), CI 73360 (Red 30, Red 30 Lake), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77163 (Bismuth Oxychloride), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides) CI 77742 (Manganese Violet)].
Błyszczyk do ust Benefit o odcieniu Kiss You został stworzony dla tych kobiet, które posiadają chłodny typ urody. Do mnie, jako do Pani Zimy, pasuje idealnie. Jak widzicie na zdjęciach ten kolor określiłabym jako wrzosowy, na pewno jest to odcień fioletu.
Mimo iż jestem wielką fanką marki Benefit to mój pierwszy kosmetyk do ust tej marki. I od razu jest to strzał w dziesiątkę!
Przede wszystkim piękny, cudny, brzoskwiniowy zapach, który zachęca do nakładania na usta.
Wiem, że polubię dany błyszczyk jeśli nie zawiera zbyt wielu drobinek, a ten na szczęście ich nie ma. Po zastosowaniu wargi są nawilżone, pełne i ponętne:) Konsystencja błyszczyku jest gęsta, ale nie skleja ust i nie są one lepkie.
Końcówka błyszczyku jest ścięta i łatwo się nią rozprowadza kosmetyk na ustach.
Opakowanie, jak przystało na Benefit, jest śliczne - zarówno tekturowe jak i tubka w której znajduje się błyszczyk. Widać ile kosmetyku zostało.
Cena to 89 zł za 15 ml. Błyszczyk jest bardzo wydajny, a jakość powoduje, że wysoka cena jest do zniesienia. Dostępny w Sephorze.
Piękny kolor prawda?:)

24 komentarze:

  1. Bardzo Ci pasuje ten kolor :) Pani Zimo :) ja jestem mieszańcem takim ale mam własnie ochotę na wrzosowo - fiolotewe "coś" na usta..tylko nie jestem zdecydowana czy to ma być pomadka czy błyszczyk. Sprawdzę ofertę Benefitu skoro mają takie ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sprawdź koniecznie, bo warto:)

      Usuń
  2. Marto ty masz taką urodę co ten błyszczyk pasuję Ci bardzo:) w tubce wyglada jak jagody ze śmietanką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci :) ja tam błyszczyków nie używam, nie lubię mieć czegokolwiek na ustach, poza tym wolę podkreślać oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ma śliczny kolorek :) Mam bardzo podobny od Kobo ale gdzieś mi się zawierusył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest faktycznie piękny. Myślałam, że będzie wyglądał naprawdę fioletowo na ustach, ale tworzy tylko delikatną poświatę, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale na szczęście wygląda na ustach idealnie:)

      Usuń
  6. Ślicznie Ci w tym kolorze! Ja za błyszczykami nie przepadam za bardzo, ale ostatnio się przekonuję, bo dostałam w prezencie miniaturowy błyszczyk z Clarins w odcieniu Candy i wygląda na ustach wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś błyszczyk Clarins i był bardzo dobry.

      Usuń
  7. Cudowny kolor. Usta jak cukiereczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor :) Zastanawiam się, czy skład jest taki sam jak w "pluszach" Hoola, Coralista itp.
    Niestety to dla mnie wysuszacze. Fajna konsystencja, bo nieklejąca i, zaiste, pluszowa, ale komfort noszenia niski.
    No i ta fenomenalna cena sephorowa ;) W USA 6 tych błyszczyków w wersji mini (6,5 ml.) było tańszych, niż ten jeden w polskiej Sephorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszty kosmetyków do ust Benefit nie znam, a ten sprawuje się naprawdę świetnie.
      Na szczęście 89 zł to cena regularna, ja dzięki zniżce kupiłam taniej:)

      Usuń
  9. Jakoś nie mogę się przemóc i malowac ust. Nie lubię tego uczucia, że coś na nich mam a jak juz nakładam to i tak po pierwszym napiciu się wszystko znika :( Teraz jestem z siebie dumna, ze przynajmniej pomadke nakładam regularnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki marki Benefit, ale do tej pory nie skusiłam się na żaden produkt do ust. Czas to zmienić . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ kolor jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor przepiękny :) Ja nie przepadam za błyszczykami, doprowadza mnie do szału uczucie, że mam coś na ustach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tego błyszczyku nawet się o nim nie pamięta, że jest na ustach:)

      Usuń