poniedziałek, 20 października 2014

Wyniki konkursu i nowy konkurs - do wygrania bon na zakupy w Sephorze

Dziś pora na losowanie:) Wygraną były zakupy za 120 zł na www.triny.pl Te z Was, którym się nie powiodło mają szanse w nowym konkursie w którym do wygrania jest bon na zakupy za 100 zł w perfumerii Sephora.
Zwyciężczynią została użytkowniczka o nicku: Esy, floresy, fantasmagorie. Gratuluję i proszę o kontakt ze mną: martaa.borzecka@gmail.com

Nowy konkurs, czyli bon zakupowy o wartości 100 zł w perfumerii Sephora.
Warunki uczestnictwa:
1. Obserwowanie publicznie mojego bloga.
2. Dodanie co najmniej 5 komentarzy pod wpisami z października.
3. Wyniki zostaną podane 15 listopada br.
Latem jedna z Was wygrała dowolnie wybrane perfumy o wartości prawie 300 zł w Sephorze (informacja na samym końcu wpisu):
http://www.sylwetta.com/search?updated-max=2014-09-20T19:42:00%2B02:00&max-results=3&start=3&by-date=false
10 listopada to już czas kiedy można zacząć rozglądać się za świątecznymi prezentami więc taki bon dla Was czy dla kogoś z Waszych bliskich będzie na pewno miłym prezentem:)

26 komentarzy:

  1. Gratuluję Eskowi! Na pewno się bardzo ucieszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zgłaszam się do nowego konkursu, bon do Sephory to świetna nagroda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie za dużo konkursów wygrywasz?:)

      Usuń
    2. Tak, wygrałam już u Ciebie raz, więc pasuję.

      Usuń
    3. Nie to miałam na myśli. Losowania są prawdziwe więc możesz wygrać raz jeszcze.

      Usuń
    4. Niech szczęście uśmiechnie się do innych :)

      Usuń
  3. Super niespodzianka w dość trudnym dla mnie okresie :) Przyczyniłaś się Marto do ogomnego uśmiechu :) dziękuję pięknie i już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty się cieszysz:) Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko będzie w porządku.

      Usuń
  4. Gratuluję fantastycznego bloga. Trafiłam tu przypadkiem, ale na pewno wrócę jeszcze nie raz. Pomysł z konkursami - świetny. Blogerzy bierzcie przykład z p. Marty.

    OdpowiedzUsuń
  5. heh też bym chciał cos wygrać :) pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. deklaruję chęć udziału i rozpoczęcie oficjalnej "obserwacji" bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez chetnie wezme udzial! Blog bardzo fajny,lekkie ale na temat teksty,oby wiecej takich w blogosferze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się, aby blog był właśnie lekki i fajny:)

      Usuń
  8. i ja chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń