piątek, 31 października 2014

Zimno, coraz zimniej...

Niestety piękna polska, złota jesień należy już do przeszłości. Na drzewach nadal są liście i świeci słońce, ale znikł już ten nieuchwytny czar października. I co gorsza jest coraz chłodniej. Odzwierciedla to dzisiejsza stylizacja - puchowa kurtka, czapka i rękawiczki. Od razu zaznaczam, że Mango nie należy do moich ulubionych marek odzieżowych, ale tak się złożyło, że na sobie mam aż trzy rzeczy tej firmy.
Kurtka puchowa - Mango
Spodnie - Mango
Golf - Gatta
 Buty - Lorbac
 Czapka - Mango
 Szalik - Benetton
Rękawiczki - Wittchen
Okulary - Ray Ban
Torebka - Francesco Biasia
 


14 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasuje granat :) Ja osobiście za kurtkami nie przepadam, wolę płaszcze, żeby mi tyłek nie odmarzł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę płaszcze, jednak kurtki są wygodniejsze:)

      Usuń
  2. Popieram-granat to Twój kolor! JA CZEKAM NA STYLIZACJĘ Z NOWYM KAPELUSZEM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższym czasie dodać stylizację z kapeluszem, choć z tym starszym może, nie tym najnowszym:)

      Usuń
  3. Ależ fantastyczną masz figurę - extra spodnie :) Kurtka też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeraża mnie ta pogoda

    _____________________________________________
    fashionblogger, styling & makeup on:
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw no i jaka szczuplutka zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka świetna, tylko nieco krótka, trzeba uważać na nerki ;) ale jak się przemieszcza samochodem to akurat zaleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw fajny, jednak ja zdecydowanie wolę dłuższe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń