poniedziałek, 24 listopada 2014

Kapelusz

Przyszedł czas na stylizację. Dziś w roli głównej kapelusz, bardzo ważny kapelusz ponieważ kupiłam go w zeszłym roku i to moje pierwsze tego typu nakrycie głowy. On i drugi, kupiony niedawno, to dopiero początek mojej kapeluszowej kolekcji. Nie wiem kiedy ilością dorównam mojej mamie - ma ich w swojej szafie niemal 100. Widać po niej odziedziczyłam zamiłowanie do tej części garderoby. Może wyglądam w kapeluszu zbyt staro i pańciowato, ale mi się podoba. A jakie jest Wasze zdanie na temat kapeluszy? Lubicie? Nosicie?
Przepraszam za słabą jakość niektórych zdjęć - moja twarz jest na nich rozmazanym, jasnym punktem, ale najważniejsze, że widać dobrze strój:)

Kapelusz - Max Mara
Płaszcz - Top Secret
Szal - Benetton
Rękawiczki - Wittchen
Torebka - Francesco Biasia
Golf - Trivia
Spódnica - no name z allegro
Rajstopy - Gatta
Buty - Patrizia Pepe

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, klasycznie wyglądasz. Kapelusz i spódnica świetne!
    Zazdroszczę Ci, że możesz sobie śmigać w kapeluszu, a ja muszę łazić opatulona w wielkiej wełnianej czapie z pomponem przez te moje nieszczęsne zatoki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja! Wyglądasz zjawiskowo, kapelusz pasuje Ci idealnie, czego nie mogę powiedzieć o sobie, przymierzałam kilka modeli i jakoś nie mogłam znaleźć tego, w którym podobałabym się samej sobie. Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kapelusze! Mogłabym je nosić codziennie (tak jak szaliki i szale), ale dziwnie się w nich czuję (chyba dlatego, że nie są zbyt popularne i wydaje mi się, że każdy na mnie patrzy) i z tego powodu nie noszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też tak miałam i istotnie ludzie zwracają na to uwagę, ale mi to nie przeszkadza:)

      Usuń
  5. Mi kapelusze nie pasują, wiec nie noszę, ale Ty wyglądasz w tym stroju fantastycznie. A Twój kapelusz to kropka nad i-naprawdę wyglądasz w nim świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ten kapelusz wcale cie nie postarza, wygladasz troche powazniej ale i tak mlodo :)
    Ja poki co kupilam jeden kapelusz i to specjalnie do Wloch bo straszyli ze straszne słonce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato muszę też sobie jakiś kapelusz kupić:)

      Usuń
  7. Ja już drugi sezon zbieram się do zakupu...ale znów wygrała czapka ;) Ale Ty naprawdę wyglądasz w kapeluszu ładnie...tak kobieco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecyduj się wreszcie na kapelusz - na pewno nie będziesz żałowała:)

      Usuń
  8. Co kapelusz, to kapelusz. Świetnie w nim wyglądasz. Co do całości, podoba mi się spódnica sama w sobie, ale w takim zestawieniu widziałabym zdecydowanie bardziej ołówkową.
    Ja (jak i moja mama ;) to pewnie rodzinne) wyglądam w kapeluszach świetnie, niemniej najczęściej noszę słomiany latem ;) Zimą nie znoszę mieć niczego na głowie, bo strasznie mi się od tego elektryzują włosy :/

    Aha, może być wpadła do mnie? Nagroda czeka :P
    I Sampara przez Ciebie kupiłam, na razie z kremiku jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za super nagrodę:) I cieszę się, że skusiłam Cię na ten genialny krem Sampar:)
      Też kiedyś rzadko nosiłam nakrycia głowy, czapek nie lubię, a kapelusze to świetne rozwiązanie.

      Usuń
  9. bardzo Ci pasuje :)
    a spódnica świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, a z tą spódnicą muszę jeszcze zrobić jedną stylizację - jest typowa zimowa, bo z grubszego materiału i pikowana.

      Usuń
  10. Ja również uwielbiam kapelusze. Mam ich kilka, ale zakładam je tylko do bardziej eleganckich stylizacji. Na co dzień wygrywa jednak wełniana czapka. ;)

    OdpowiedzUsuń