piątek, 7 listopada 2014

Krem na dzień Sampar Essentials So Much To Dew

Długo szukałam idealnego kremu na dzień i wreszcie moje poszukiwania zakończyły się sukcesem. Oto mój idealny krem - Sampar Essentials So Much To Dew.
Obietnice producenta:
Sampar, to innowacyjna linia pielęgnacyjna dla aktywnych mieszkanek miast. W pracowni Sampar każdy produkt opracowany jest "na miarę" na bazie wyjątkowego kompleksu Urban Advance, który chroni przed skutkami zanieczyszczenia środowiska. Produkty jako jedyne łączą nanotechnologię, aromaterapię i wysokie stężenia aktywnych składników high-tech.
Pierwszy aktywny krem nawilżający nowej generacji Sampar, So Much To Dew Day Cream koncentruje wodę wewnątrz komórek.
Wzbogacony o innowacyjne składniki aktywne zapewnia stałe nawilżenie skóry przez 24 godziny, chroni ją przed szkodliwym promieniowaniem UV i przywraca witalność.
Efekt: natychmiastowe nawodnienie, skóra staje się jędrna i nawilżona. Skóra, dzień po dniu, odzyskuje komfort, napięcie i blask.
Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Imperata Cylindrica Root Extract, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Erythritol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Cetyl Alcohol, Chlorphenesin, Trilinolein, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Hydrogenated Coconut Oil, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, PEG-2 Stearate, Stearyl Alcohol, Olus Oil, Titanium Dioxide, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Ceteareth-25, Polyquaternium-39, Sodium Stearoyl Lactylate, Butylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Sodium Lactate, Parfum (Fragrance), Triolein, Tripalmitin, Sodium Stearate, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract, Lactitol, Xylitol, Trilinolenin, Caprylyl Glycol, Carbomer, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Tristearin, Pentylene Glycol, Glyvine Soja (Soybean) Sterols, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Mentha Piperita (Peppermint) Extract, Sodium Hyaluronate, Homarine HCL, Carnosine, Lactic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Seedcake Extract, Triarachidin, Hydroxypropyl Bispalmitamide Mea, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Magnesium Nitrate, Ethylhexylglyerin, BHT.

Idealnego kremu na dzień szukałam od lat. Wypróbowałam kilkanaście, a może nawet więcej kremów i zawsze było jakieś "ale". Dopiero niedawno znalazłam swój ideał. Wszystko zawdzięczam miłej pani z Sephory, która dała mi próbkę So Much To Dew. Byłam mile zaskoczona nawilżoną i wygładzoną cerą po użyciu tego kosmetyku. Przy następnej wizycie w perfumerii poprosiłam jeszcze o kilka próbek i niedawno zdecydowałam się kupić opakowanie zawierające 50 ml kremu.
Opakowanie jest bardzo ładne - subtelny róż z motywem Paryża. Trochę bałam się tego aplikatora, ale zdaje egzamin i przy jednym "kliku" mam wystarczającą ilość kremu.
Zapach jest piękny i subtelny. Trudno określić czym pachnie, ale jest najzwyczajniej w świecie przyjemny. Konsystencja gęsta, ale krem rozprowadza się z łatwością.
Dzień zaczynam od przetarcia cery wodą różaną i zaraz po tym wklepuję krem Sampar. Efekt nawilżenia jest natychniastowy i utrzymuje się cały dzień (sic!). Co jest dla mnie wyjątkowo ważne kosmetyk wchłania się błyskawicznie, nie pozostawia tłustej warstwy. Wcześniej wiele nawet niezłych kremów przestałam stosować jedynie ze względu na zbyt długi czas wchłaniania. Moja cera po użyciu kremu Sampar jest nie tylko nawilżona, ale też gładka i rozświetlona.
Cena to 155 zł/50 ml w Sephorze. Jak obliczyłam na podstawie zużycia próbek jedno opakowanie powinno mi wystarczyć na 3 miesiące codziennego stosowania.
Z pewnością jeszcze wypróbuję w najbliższym czasie inne kosmetyki marki Sampar i o nich napiszę. Mam nadzieję, że okażą się równie rewelacyjne jak krem na dzień So Much To Dew.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda, ja mam tłustą i też od lat nie mogę znaleźć idealnego kremu, a przetestowałam wiele różnych z każdej możliwej półki cenowej :/ Jak już wydawało mi się, że znalazłam ideał, to po zużyciu jednego opakowania drugie już mi szkodziło, przeważnie krem nagle zaczynał zapychać albo uczulać :/

      Usuń
  2. sama bym go przetestowała:)

    ____________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany design ma to opakowanie :) lubię wszystko co paryskie :)
    Gratuluję odnalezienia idealnego kremu..ja wciąż w drodze można powiedzieć...
    Mam mieszaną cerę - zależną od wahań tarczycowych - także jest mi wyjątkowo ciężko dobrać odpowiedni krem. Aktualnie zachwycam się wodnym kremem It;s skin z witaminą C - zadziałał fantastycznie :) ale zobaczymy jak będzie na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest urocze i warto było tyle czekać, aby znaleźć swój ideał:)

      Usuń
  4. Niestety pewnie do mojej mieszanej cery nie będzie zbyt dobry, choć pewnie nie można go tak skreślać od razu. Ja wciąż nie mogę znaleźć kremu, który nie wyrządził by mi szkody na cerze :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie bardzo, zalecany jest przede wszystkim do suchej, ale jakbyś dorwała gdzieś próbkę i wypróbowała to byłoby najlepiej:)

      Usuń
    2. Dokładnie, jak będę w Sephorze na pewno zapytam o ten produkt.

      Usuń
  5. Krem wydaje się być rewelacyjny, sama chyba kiedy poproszę o próbkę... Póki co jeszcze idealnego nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie testowałam nic tej marki, więc jestem ciekawa efektów dłuższego stosowania. Ale kremik raczej nie dla mnie, gdyż mam mieszaną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesety nie dla mnie, parafina, olej kokosowy i maslo shea spowodowałoby tragedie na mojej twarzy :)
    A ciesze sie, ze Ty znalazlas swoj ideał :)

    OdpowiedzUsuń