poniedziałek, 10 listopada 2014

Lakier optycznie wybielający paznokcie Inglot Whitener 04

Jeszcze niedawno gdyby mi ktoś powiedział, że polubię jakiś jasny lakier to z pewnością bym taką osobę wyśmiała ponieważ najbardziej lubię mocne i wyraziste kolory na paznokciach. Lakier optycznie wybielający paznokcie Inglot Whitener 04 kupiłam, bo bałam się, że paznokcie mogą zrobić się pożółkłe od ciemnych lakierów - nie lubię mieć zbyt wielu warstw na paznokciach więc często proszę kosmetyczkę o niestosowanie podkładu. Nic takiego nie miało miejsca w moim przypadku, po prostu użyłam raz Inglota Whitener i jestem nim zachwycona.
Obietnice producenta:
Lakier przywraca matowym i pożółkłym paznokciom zdrowy i naturalny wygląd. Zawiera olejek z wiesiołka, ekstrakt z zielonej herbaty i pantenol.
Skład:
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Hectorite, Titanium Dioxide (CI 77891), Benzophenone-1, Camellia Sinensis Leaf Extract, Benzophenone-3, Dimethicone, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Panthenol.
Przyznam, że lakierów Inglota nie używałam już od lat, ale z tego co pamiętam wyróżniały się wysoką jakością, trwałością i wydajnością. Właśnie tak jest w przypadku Whitenera.
Buteleczka typowa dla Inglota - prosta, elegancka, pędzelek dość wąski, ale dla mnie to plus - nie lubię szerokich pędzelków, bo są według mnie nieprecyzyjne. Lakier bardzo dobrze się rozprowadza.
W buteleczce Whitener wygląda jak lakier dający na paznokciach mleczny kolor, jednak taki odcień można uzyskać dopiero po nałożeniu trzeciej warstwy. Jedna daje efekt przezroczystości, a druga jest według mnie idealna ponieważ paznokcie wyglądają nie na pomalowane, ale na bardzo naturalne, ładne i zdrowe.
Whitener bardzo szybko schnie co jest dla mnie wielkim plusem, bo nie znoszę lakierów, które długą schną.
Połysk utrzymuje się cały czas, aż do zmycia lakieru z paznokci. Whitener wygląda na paznokciach nieco jak żelowy manicure, ale wygląda dużo subtelniej.
Trwałość na paznokciach bez żadnych odprysków to aż 7 dni.
Warto zwrócić uwagę na to, że Whitener w swoim składzie zawiera substancje odżywcze jak olej z wiesiołka i ekstrakt z zielonej herbaty.
Bardzo ładnie komponuje się z opaloną skórą dłoni. Dłonie wyglądają dzięki jego zastosowaniu na bardzo zadbane.
Moje paznokcie nie są pożółkłe więc nie mogę napisać czy istotnie Inglot Whitener potrafi sobie poradzić z taką przypadłością.
Cena na allegro to 26 zł/15 ml, ale w punktach sprzedaży Inglota jest tańszy - ok. 21 zł
Na paznokciach mam dwie warstwy Inglota Whitener.
Prawda, że moje paznokcie wyglądają na bardzo zadbane i naturalne?:)

23 komentarze:

  1. Fenomenalna sprawa z tym lakierem! Przy najbliższej wizycie w Inglocie na pewno się na niego skuszę. Paznokcie wyglądają idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, również bardzo, ale to bardzo mi się podobają:)

      Usuń
  2. ciekawy, szukam takiego naturalnego efektu, zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie miałam przyjemności zetknąć się z tak rewelacyjnie i naturalnie wyglądającym lakierem do paznokci jak właśnie ten:)

      Usuń
  3. Ja już mam chyba 10-tą buteleczkę. Ja zazwyczaj mam tylko 3 lakiery : właśnie Whitenera, czerwony Opi oraz co sezon kupuję kolor,który właśnie jest na czasie. Jednak i tak właśnie Whitener gości na moich paznokciach najczęściej ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałaś mi to już kiedyś w komentarzach i to mi się przypomniało jak przypadkiem zobaczyłam ten lakier. Bardzo Ci dziękuję za inspirację:)

      Usuń
    2. No tak...mogłam Ci kiedyś o nim wspomnieć bo już chyba wszystkie moje znajome zaraziłam miłością do Whitenera :)

      Usuń
  4. uwielbiam kolorowe lakiery do paznokci, jednak czasem właśnie prostota i elegancja są kluczem do sukcesu.
    zastanowię się nad kupnem tego produktu, zwłaszcza ze względu na to, że moje paznokcie często ulegają przebarwieniom po zastosowaniu ciemnych lakierów, ciekawa jestem, czy z tym Whitener sobie poradzi. :)
    pozdrawiam,
    http://another-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, jest naprawdę świetny i nie będziesz żałowała wydanych na niego pieniędzy:)

      Usuń
  5. Paznokcie wyglądają fantastycznie :P Chyba się na niego skuszę.

    juicy-raspberry.blogspot.com ZAPRASZAM :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier sprawia, że paznokcie wyglądają super! Trzeba jednak uważać, aby nie przesadzić z ilością:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt..ja też czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam! Daję piękny efekt, takiego naturalnego french <3
    Malowałam nim paznokcie na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno musi Ci się dobrze kojarzyć:)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie prezentują się paznokietki :) Lubię lakiery Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam do tej pory takich produktów, gdyż nie miałam problemu z przebarwionymi paznokciami. Ale efekt jest na tyle obiecujący, że prawdopodobnie się rozejrzę za Inglot Whitener .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie za czesto maluje paznokcie, a jesli juz to zazwyczaj sa to odcienie granatu i brazu, podobnie jak u Ciebie :) Chociaz ostatnio mam ochote na jakis matowy bez, troche ciemniejszy ale zobacze jeszce :)

    OdpowiedzUsuń