sobota, 15 listopada 2014

Wyniki konkursu - bon na zakupy w Sephorze i nowy konkurs:)

Przyszła pora na wyniki konkursu w którym do wygrania był bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł. Te z Was, które nie miały dziś szczęścia chcę jednak pocieszyć - w nowym konkursie nagroda jest taka sama:) Zwyciężyła:
Izabela Kowalik, którą proszę o kontakt mailowy: martaa.borzecka@gmail.com
Nowy konkurs, a w nim do wygrania bon zakupowy o wartości 100 zł w perfumerii Sephora.
Warunki uczestnictwa:
1. Obserwowanie publicznie mojego bloga.
2. Dodanie co najmniej 5 komentarzy pod wpisami z listopada.
3. Wyniki zostaną podane 30 listopada br.

PS. Ponieważ jestem bardzo zajęta wracam z nowymi postami dopiero 24 listopada. Przepraszam za tę przerwę, ale nie mam zapasowych postów, a nie chcę ich robić na odwal.

10 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) a sama chętnie wezmę udział w nowym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ja zapomniałam, że w ogóle brałam udział w Twoim konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w konkursie i to nie tylko ze względu na nagrodę, po prostu fajny jest Twój blog, no i może wrzucisz jeszcze jakieś zdjęcia z sadu ;) Chciałabym więc go obserwować, ale nie wiem jak. Podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) Musisz zjechać na dół i po prawej stronie jest napisane: Obserwatorzy. Kliknij na: Dołącz się do tej witryny.
      O sadzie mam oddzielny blog, ale jest jeszcze w powijakach:
      http://orzechy-laskowe.blogspot.com/

      Usuń
  5. Chyba nie dodał mi się komentarz, więc napiszę raz jeszcze. Dziękuję za podpowiedź :) A sadu ogromnie zazdroszczę, piękne miejsce, czekam na więcej zdjęć, ciekawe jak wygląda pod śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zwycieżczyni :)
    Ty razem tez spróbuje, moze mi sie poszczęsci :)

    OdpowiedzUsuń