środa, 31 grudnia 2014

10 najpopularniejszych wpisów na moim blogu w 2014 roku

Sylwester to nie tylko dzień hucznej zabawy, ale też dobry moment na podsumowanie mijającego właśnie roku. Dlatego przedstawiam Wam 10 postów, które wzbudziły Wasze największe zainteresowanie w 2014 roku, który był zarazem pierwszym rokem mojego blogowania. Niektóre wpisy zaskoczyły mnie swoją popularnością i bym się tego nie spodziewała, że mogą okazać się tak przydatne.
Oto 10 najpopularniejszych wpisów na moim blogu:
1. L'Oreal Casting Sunkiss 01 średni brąz użyte przez posiadaczkę ciemnych włosów.
Pierwsze miejsce to dla mnie największe zaskoczenie. Nigdy bym nie pomyślała, że najczęściej będziecie czytać o rozjaśniaczu do włosów dostępnym w Rossmannie i wszelkich drogeriach. Choć wydaje mi się, że najbardziej byłyście ciekawe efektów jakie może dać w przypadku tak ciemnych włosów jak moje, niemal czarnych. Efekty rozjaśnienia istotnie są duże, różnica jest ogromna (więcej zdjęć w linku), jednak teraz bardzo żałuję użycia Sunkissa. Skład jest taki, że moje włosy zniszczył, stały się sianowate i suche, choć na początku nic tego nie zapowiadało. Sunkiss, żałuję, że Cię poznałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/07/loreal-casting-sunkiss-01-sredni-braz.html
2. Inneov Densilogy. Początek trwającej 3 miesiące kuracji
Kuracja Inneov Densilogy i jej popularność nie jest dla mnie zaskoczeniem. To nadal stosunkowo mało znany kosmetyk w pigułce jak to określam, a wyjątkowo skuteczny i wart poznania. Tego typu suplementów diety jest zatrzęsienie w aptekach i nawet zwykłych drogeriach, ale ten różni się od reszty skutecznością. Mam za sobą dwie pełne i jestem w trakcie trzeciej kuracji na gęstość włosów i widzę, że wypada ich znacznie mniej, niemal wcale. Dodatkowy efekt to bardzo twarde i szybko rosnące paznokcie. Poczytajcie więcej o Inneov:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/inneov-densilogy-gestosc-wosow-poczatek.html
3. Szczotka jonizująca Braun Satin Hair 7
Szczerze pisząc myślałam, że jeśli już to większą popularnością będzie cieszył się wpis dotyczący prostownicy do włosów tej marki, ale nie, furorę zrobił post o innowacyjnej, jonizującej szczotce. Braun bardzo się postarał - szczotka skutecznie wygładza włosy, a co doceniam zimą, sprawia, że się  nie elektryzują. Jest sto razy lepsza od przereklamowanych szczotek Tangle Teezer. Więcej o szczotce:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/03/szczotka-jonizujaca-braun-satin-hair-7.html
Przy okazji mam nadzieję, że pamiętacie, iż w aktualnie trwającym konkursie na moim blogu możecie wygrać taką szczotkę?:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/12/wyniki-konkursu-bon-na-zakupy-w.html
4. Matowa szminka Golden Rose odcień 08 i 11
Przyznaję, że jestem kosmetyczną snobką i nie przypuszczałam nawet, że tak dobrą szminkę, tak doskonale pasującą do mojej karnacji będę miała nie z Chanel bądź Guerlain, ale z taniej, polskiej firmy jaką jest Golden Rose. Matowe szminki podbiły moje usta. Ta o numerze 08, czyli neonowy róż jest ładna, ale nr 11 jest niesamowicie piękna. Zresztą zerknijcie tylko na te zdjęcia: 
5. Pianka do biustu Deborah Bioetyc Corpo Nuovo pianka trzaskająca do biustu
Najlepszy kosmetyk do biustu jaki istniał. Czas przeszły niestety ponieważ ten kosmetyk jest już niedostępny w sprzedaży. Nie rozumiem tego jak firma mogła wycofać z produkcji coś tak doskonałego:
6. Najpiękniejsze

Pewnie wiele z Was ma jakieś swoje ideały kobiecej urody. Właśnie swoim typom poświęciłam jeden z postów. Znalazły się w nim: Charlotte Casiraghi (na zdjęciu), Megan Fox, Angelina Jolie, Monica Bellucci i Vivien Leigh:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/najpiekniejsze-charlotte-casiraghi.html
7. Pierwsza stylizacja na blogu
Jest mi bardzo miło, że moja pierwsza stylizacja jaką zaprezentowałam na tym blogu wzbudziła Wasze zainteresowanie i zostawiłyście dużo komentarzy:)
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/06/xxx-pietro-pierwsza-stylizacja-na-blogu.html
8. Koniec trwającej 3 miesiące kuracji Inneov Densilogy
Wpis o zakończeniu kuracji Inneov Densilogy, czyli włosów na głowie zostało dużo, a paznokcie są bardzo twarde:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/05/inneov-densilogy-gestosc-wosow-koniec.html
9. Nowości lipca
To dla mnie wielka zagadka dlaczego post dotyczący akurat lipcowych nowości tak Was zainteresował. Choć może to zasługa tego, że była w nim mowa o tym nieszczęsnym Sunkissie, a także o rewelacyjnych matowych szminkach Golden Rose i innych ciekawych nowościach:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/07/nowosci-lipca-loreal-sunkiss-benefit.html
10. Lakier wybielający paznokcie Inglot Whitener 04
Lakier wybielający Inglot Whitener 04 - dzięki pomalowaniu nim paznokci dłonie będą wyglądały na bardzo zadbane i subtelne. Jest przepiękny:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/11/lakier-optycznie-wybielajacy-paznokcie.html

W tym wpisie chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za to, że towarzyszyłyście mi w 2014 roku i zaglądałyście na mojego bloga, komentowałyście i doradzałyście mi. Tworzę go dla Was więc korzystając z okazji proszę o to, abyście napisały w komentarzach co Wam najbardziej się podoba w tym blogu, co najmniej, czego powinno być więcej bądź mniej. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i za Waszą obecność:)

Przypominam o trwającym aktualnie konkursie w którym można wygrać szczotkę jonizującą Braun Satin Hair 7:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/12/wyniki-konkursu-bon-na-zakupy-w.html

I jeszcze konkurs na zaprzyjaźnionym blogu w którym można wygrać, jak to określiła Autorka tego bloga, umilacze czasu:
http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2014/12/rozdanie-na-dobry-nowy-rok.html

Na koniec chciałam Wam życzyć, aby Nowy Rok był dla Was rokiem pełnym szczęścia, zdrowia, sukcesów i samych przyjemnych chwil:)

10 komentarzy:

  1. również Ci życzę, żeby nadchodzący rok był jeszcze lepszy :))

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje trzy ulubione posty na Twoim blogu to zdecydowanie te dotyczące jonizującej szczotki Braun, wybielającego lakieru Inglot oraz matowej pomadki z GR, którą również uwielbiam :-) Cieszę się, że w tym odchodzącym roku poznałam Twojego bloga, tym samym na ten nadchodzący życzę jego rozwoju i dużej częstotliwości wpisów :-) Szampańskiej zabawy Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam właśnie postanowienie, aby wpisów było więcej:) Dziękuję:)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście spodobał mi się post "Najpiękniejsze". W Nowym Roku życzę wielu sukcesów w prowadzeniu bloga i nowych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej spodobał się wpis o szminkach Golden Rose, ostatnio przechodzę szminkową fascynację i Twój post nakłonił mnie do zakupu :)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku, wielu sukcesów i satysfakcji w każdej sferze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty śliczna jesteś :) Wysyłam buziaki noworoczne :*
    Rzeczywiście fajny ten temat, można sobie zrobić taki szybki przegląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń