poniedziałek, 1 grudnia 2014

Listopadowe nowości

Dziś, mimo iż listopad właśnie się skończył kosmetyki jakie kupiłam w tym miesiącu. Oprócz nowości zaprezentuję Wam jeszcze ulubieńców tego miesiąca, a denko połączę z tym z grudnia. Wyniki konkursu w którym można było wygrać bon na zakupy za 100 zł w Sephorze podam 7 grudnia. Przepraszam za to opóźnienie.
Tymczasem nowości w listopadzie było niewiele - wszak zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i z myślą o nich i o prezentach muszę oszczędzać:)
Mleczko do demkaijażu Optymalna Tolerancja skóra bardzo wrażliwa i reaktywna Mixa, czyli coś co z pewnością nie zaszkodzi mojej skórze. 13,99 zł/200 ml w Rossmanie.
W końcu zdecydowałam się na kupno szamponu nawilżającego o którym słyszałam wiele dobrych rzeczy, czyli Alterra Bio-owoc Granatu i Bio-aloes. Do kupienia w Rossmanie: wersja pełnowymiarowa - 200 ml/8,99 zł i miniaturka 50 ml za 2,99 zł.
Żel pod prysznic i do kąpieli Wellness&Beauty Mango i Papaja ekstrakt. Wersja mini, czyli 60 ml za 3,49 zł w Rossmanie.
Szampon przeciwko wypadaniu włosów Receptury Agafii. Włosy nie wypadają mi w dużych ilościach, ale chciałabym, aby te kilka włosów na dzień nadal zostawało na mojej głowie. 16 zł/350 ml na www.triny.pl
Olejek do włosów poprawiający wzrost włosów Receptury Agafii - niech rosną jak najszybciej, zwłaszcza, że przed Świętami planuję je podciąć. 23,20 zł/250 ml na www.triny.pl
Genialny krem do rąk o którym Wam już pisałam, czyli Planeta Organica Cedr Syberyjski. 14,50 zł/75 ml na www.triny.pl Już o nim pisałam:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/06/krem-do-rak-planeta-organica-cedr.html
Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up Mascara, który podkreśla i unosi rzęsy. Wiele z Was mi go polecało i zyskał on przecież miano wręcz kultowego, jednak szczerze pisząc to trudno mi uwierzyć, że tusz za 8,99 zł/8 ml może być tak świetny. Do kupienia w Rossmanie.
Lakier do paznokci OPI The Thrill of Brazil NL A16 to najpiękniejszy czerwony lakier do paznokci towarzyszący mi od wielu lat. Do kupienia w Sephorze za 49 zł/15 ml. Pisałam o nim w odzielnym wpisie:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/04/opi-thrill-of-brazil-nl-a16-jedyna.html
3 próbki z Sephory, które dostałam przy zakupie lakieru OPI:
 - podkład Estee Lauder Double Wear 2C3 Fresco 01
 - krem - fluid nawilżający Eisenberg
 - baza pod makijaż Sephora.
Miałyście któryś z tych kosmetyków?:)


10 komentarzy:

  1. Z twoich nowości miałam jedynie tusz Lovely, z resztą chyba ci go polecałam :)
    Czekam na recenzję tego olejku przyspieszającego wzrost! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O włosach będę pisała w oddzielnym poście, walczę o to, aby rosły jak najszybciej.
      Co do tuszu to możliwe, dziękuję:)

      Usuń
  2. Polecam odżywkę Alterra z granatem, jest świetna :) Moje ostatnie odkrycie, to Power mezo serum Bielendy z kwasem migdałowym, są wersje do różnych rodzajów skóry, ja mam do tłustej i jestem zachwycona :) Warto spróbować, a w dodatku nie jest drogie, kosztuje ok. 30 zł za 30 ml.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterra to niezły szampon, ale do włosów będę używała tylko naturalnych kosmetyków:)

      Usuń
  3. Same ciekawe kosmetyki, lakier Opi jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam W&B Mango i Papaja, ten zapach jest rewelacyjny :-) Na letnim urlopie się z nim nie rozstawałam. Też słyszałam tyle zachwytów o tym tuszu z Lovely, daj znać jak on się u Ciebie sprawuje, ja póki co nadal wstrzymuję się z zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze póki co:) Zresztą za tak niską cenę warto spróbować. Polecam z czystym sumieniem.

      Usuń
  5. Z tych Twoich zakupów znam tylko OPI ♡ oraz Alterre ( u mnie nie zrobiła nic specjalnego na głowie). Jeśli zależy Ci na naturalnej pielęgnacji włosów i szybkim ich wzroście-to polecam szampon z Mydlarni Franciszka Wardi Shan (chyba tak to się pisze).Ja mam niebieski na porost włosów i jest booooski.Do tego stosuję olej Khadi przed każdym myciem a co drugi dzień wcierkę Jantar :)

    OdpowiedzUsuń