niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki konkursu (bon na zakupy w Sephorze o wartości 100 zł) i nowy konkurs - do wygrania szczotka jonizująca Braun Satin Hair 7

Dziś pora na rozwiązanie konkursu w którym do wygrania był bon na zakupy o wartości 100 zł w Sephorze.
Zwyciężczynią jest obserwatorka mojego bloga o nicku: aGaRaSzKa. Gratuluję i proszę o kontakt mailowy: martaa.borzecka@gmail.com Gratuluję:)

I pora na nowy konkurs w którym do wygrania jest nowa szczotka jonizująca do włosów Braun Satin Hair 7 o której już pisałam i post z nią w roli głównej jest jednym z najpopularniejszych na moim blogu:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/03/szczotka-jonizujaca-braun-satin-hair-7.html
Warunki uczestnictwa w konkursie - do wyboru 2 z 3:
1. Obserwowanie mnie jako Obserwator Google (osób, które mają mnie jedynie w kręgach Google nie będę brała pod uwagę).
2. Dodanie 5 komentarzy pod postami od 7 grudnia 2014 do 9 stycznia 2015 r.
3. Obserwowanie mnie na Instagramie:
http://instagram.com/borzeckamarta/
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 7 stycznia 2015 roku.

5 komentarzy:

  1. Ojej :-) Nie spodziewałam się! Ślicznie dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Ja teraz liczę, że poszczęsci mi sie w nowym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jakąś szczotkę jonizującą, kupioną w Niemczech, nie pamiętam firmy, u mnie się nie sprawdziła, bo poza Tangle Teezerem wolę "miękkie", jak najmniej drapiące szczotki.

    OdpowiedzUsuń