piątek, 2 stycznia 2015

Ulubieńcy grudnia

Grudzień się skończył zatem przyszła pora na zaprezentowanie moich ulubieńców tego miesiąca.
Grudzień - ten miesiąc sam w sobie jest magiczny. Nie ma chyba piękniejszego i bardziej ciepłego, choć zimowego, miesiąca. Boże Narodzenie niezmiennie jest moim ulubionym świętem, które przynosi mi całą masę radości. Codzienność zostaje zepchnięta na dalszy plan i liczą się tylko najbliżsi. Co prawda przed samymi świętami trzeba się sporo napracować, ale trud jest tego wart. No i te piękne choinki, dobre jedzenie, którego jest zwykle za dużo:)
Trochę zdjęć z tych dni znajdziecie na moim Instagramie:
http://instagram.com/borzeckamarta/
Kosmetyczni ulubieńcy
Makijaż
Po raz kolejnym moim makijażowym ulubieńcem została matowa szminka Golden Rose 11, która doskonale pasuje do mojej karnacji i która świetnie sprawdziła się w eleganckiej, świątecznej wersji makijażu.
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/07/matowa-szminka-golden-rose-velvet-matte.html
Lakier wybielający paznokcie Inglot Whitener 04 to mój ulubieniec i dowód na to, że nawet taka kosmetyczna snobka jak ja potrafi docenić polskie kosmetyki, które jak w przypadku tego lakieru wcale nie ustępują Chanel czy OPI. Dłonie wyglądają na wyjątkowo zadbane, a lakier trzyma się długo nawet przy wykonywaniu wielu domowych czynności.
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/11/lakier-optycznie-wybielajacy-paznokcie.html
Błyszczyk do ust Benefit Ultra Plush odcień Kiss You idealnie podkreśla mój chłodny typ urody kiedy chcę, aby mój makijaż był delikatny i subtelny. Wrzosowy odcień nie będzie jednak pasował do innych typów urody:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/10/byszczyk-do-ust-benefit-ultra-plush-lip.html
I znowu Benefit. Zestaw do makijażu brwi i oczu Brows a-go-go. Kupiłam go pół roku temu skuszona promocją w Sephorze - kosztował aż 40% mniej. Przeleżał cały czas w szufladzie aż zaczęłam go wreszcie używać. Bardzo przydatne okazały się piękne, różowe, rozświetlające cienie do powiek i mała penseta. Nie umiem niestety malować oczu kredką, a do makijażu brwi podchodzę z rezerwą, bo według mnie efekt jest bardzo nienaturalny, ale postaram się dokładnie przestestować ten zestaw i napisać wyczerpującą recenzję.
Pielęgnacja twarzy
Moim ulubieńcem nadal pozostaje krem na noc Natura Siberica 'Odżywienie i regeneracja':
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/02/natura-siberica-krem-do-twarzy-na-noc.html
Co prawda mój krem na dzień Sampar jest bardzo dobrym kosmetykiem, ale teraz nieco żałuję, że nie wstrzymałam się z zakupem nie kupiłam innego. Użyłam kilku próbek z Sephory nawilżającego kremu - fluidu Eisenberg i jestem zachwycona błyskawicznym efektem nawilżenia skóry twarzy i ekspresowego wchłonięcia.
Pomadka do ust Tisane  jakiś czas temu ją porzuciłam, ale wracam z radością, bo to tani, dobry i polski kosmetyk, który błyskawicznie poprawia kondycję ust.
Pielęgnacja ciała
W grudniu postanowiłam bardziej przyłożyć się do pielęgnacji ciała i zaczęłam prawie codziennie używać balsamu. Stosowałam dwa pięknie pachnące kosmetyki: Bielenda masło do ciała 'Soczysta malina' oraz Sephora 'Piwonia'.
Z kolei moimi ulubionymi peelingami były dwa z Organic Shopu: 'Mango' i 'Malina', którym poświęciłam oddzielny post:
http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/2014/08/peeling-do-ciaa-malinowy-i-mango-oraz.html
Pielęgnacja włosów
Jeśli chodzi o włosy to jestem bardzo zadowolona ze swoich niedawno zakupionych kosmetyków. Jest to szampon przeciwko wypadaniu włosów Receptury Agafii oraz olejek poprawiający wzrost włosów Receptury Agafii.
Perfumy
Perfumy, czyli to co najpiękniejsze:) Na tę porę roku wybieram ciepłe, otulające zapachy z ogonem. W grudniu używałam:
 - Flowerbomb Viktor& Rolf
 - Sensuous Estee Lauder
 - Pink Bouquet Moschino EDT
 - Narciso Rodriguez For Her EDT.
Inni ulubieńcy
Coldplay "Magic" - jak sam tytuł wskazuje ta piosenka jest magiczna i piękna. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji jej usłyszeć to nadróbcie to teraz:
https://www.youtube.com/watch?v=Qtb11P1FWnc
Reklama TOUS - nie wszystkie reklamy są tak irytujące jak ta Media Expert. Bywają takie jak ta biżuteryjnej, hiszpańskiej marki TOUS na które czatowałam. Całość "Czułej historii" możecie obejrzeć tu:
https://www.youtube.com/watch?v=oAx9VcIn2fA
Polityka - tak, wiem to największe bagno, ale tak na dobrą sprawę to nic mnie tak nie interesuje jak ona. Szykuję się w tym roku do pracy w sztabie wyborczym jednego z kandydatów na prezydenta. A tak w ogóle to czasami piszę o polityce, w wersji papierowej i elektonicznej. Mój artykuł porównujący dwa marsze - z 11 listopada i 13 grudnia możecie znaleźć w aktualnej "Polsce Niepodległej".
http://www.warszawskagazeta.pl/kraj/item/483-dwa-marsze-dwie-walki-czyli-cezary-baryka-a-jan-dekert

To na tyle moich grudniowych ulubieńców. Miałyście styczność z jakimiś? Oczywiście poza Świętami, bo to jest oczywiste:)

24 komentarze:

  1. Polityka faktycznie może być interesująca, podziwiam Cię za Twoje zaangażowanie, ja jednak jestem daleka od niej i z przerażeniem patrzę na to, co dzieje się aktualnie z Polską, jak została sprzedana i jak bardzo jest podzielona. Ale o tym nie tutaj. Zastanawiałam się nad zakupem tego zestawu do makijażu brwi z Benefit, jednak ostatecznie wstrzymałam się z decyzją, póki co mam zestaw idealny w postaci kredki Catrice w dwóch odcieniach oraz żelu utrwalającego :-) Jestem bardzo ciekawa zapachu Narciso Rodriguez, bardzo lubię otulające zapachy z ogonem, widzę, że zachwycasz się nim, tym bardziej moja ciekawość rośnie :-) Jestem też na etapie poszukiwania idealnego kremu na noc, wykańczam miniaturę kremu Clinique Turnaround Overnight i jestem nim dosłownie oczarowana, idealnie nawilżona skóra, bardzo szybko się wchłania i już dosłownie po kilku użyciach efekt rozświetlenia i promienności był naoczny. Gdyby był jeszcze odrobinę tańszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w tym roku polityką będę się zajmować jeszcze bardziej, bo to przecież rok ważnych wyborów.
      Narciso Rodriguez For Her EDT to według mnie najpiękniejszy zapach na świecie więc nie pozostaje mi nic innego jak Ci go serdecznie polecić:)
      O nie, wszystko tylko nie Clinique - słabe kosmetyki za wysoką cenę.

      Usuń
    2. A widzisz, ja jednak znalazłam swoją perełkę wśród produktów Clinique :-)

      Usuń
    3. Ja mam same złe doświadczenia z tą marką:(

      Usuń
  2. Miałam z Bielendy masło do ciała - wersję o zapachu mango, i niestety mnie uczuliło :( Za to bardzo sobie chwalę kosmetyki do twarzy tej firmy, dawno nic mi w takim stopniu nie przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej firmy używałam i używam tylko kosmetyków do ciała, do twarzy chyba jeszcze nic nie miałam.

      Usuń
  3. Zazdroszczę osobom, które wyglądają ładnie w odcieniach fioletu na ustach :(

    Polityka... Mój okres fascynacji polityką minął w liceum, no może jeszcze na początku studiów trochę się nią interesowałam, bo mój (wtedy jeszcze nie) mąż działał w Kolibrze. Przeżyłam fascynację Korwinem Krulem, na szczęście z tego się wyrasta ;) Teraz jestem nastawiona do polityki zupełnie cynicznie, bo na nic innego nasza scena polityczna nie zasługuje. Liberałowie nie są liberalni, konserwatyści konserwatywni, nie ma żadnej partii, która miałaby coś sensownego do przedstawienia i była w tym konsekwentna - w naszym kraju chodzi wyłącznie o dorwanie się do koryta - jeśli do tego dojdzie, o jakiejkolwiek zmianie można zapomnieć. Od lat nie chodzę na wybory i szczerze? Jest mi totalnie wszystko jedno, kto będzie tu rządził - i tak wszyscy mają tyle samo do przekazania, to znaczy nic. Żadna partia nie ma mi nic ciekawego do zaprezentowania w najważniejszym dla mnie obszarze gospodarczym, są to wyłącznie populistyczne hasła dla osób nie mających pojęcia co składa się na ich pensję i skąd w ogóle biorą się pieniądze (pewnie 80% społeczeństwa, niestety).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może go znam, kiedyś też działałam w Kolibrze. JKM i tak jeszcze mówi w miarę przytomnie, ale sam z siebie zrobił już kompletnego błazna. Ja i tak będę działać, uważam to za swój obowiązek, a do koryta nie chcę się dorwać - uważam, że politykami powinny być tylko osoby zamożne. Najbardziej marzy mi się etos służby Polsce jak w II RP.

      Usuń
    2. Zapytałam, ale mówi, że nie kojarzy takiego nazwiska, jakieś 7 lat temu był sekretarzem :)

      Ja też tak uważam, gdybym była rentierką może bym się zaangażowała, ale jeszcze trochę brakuje, poza ty bardziej mnie interesuje dobroczynność ;) Daj znać, jak będziesz gdzieś kandydować, przejdę się na wybory :)

      Usuń
    3. To dopiero jak będę mądra i bogata więc może nigdy:)
      Ja głównie w UPR i u Wiplera działałam.

      Usuń
  4. Cóż, na temat polityki wolę się nie wypowiadać. Wolę napisać o czymś bardziej lekkim i przyjemnym. Jestem zauroczona tą reklamą (tak przy okazji hiszpańskiej, nie włoskiej ;) marki Tous. Mam słabość do ich biżuterii i zapachów! I to chyba mój największy ulubieniec roku 2014.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie poprawiłaś:)
      Miałam próbki zapachów Tous i istotnie są śliczne. Biżuteria też ładna, ale nie lubię biżuterii.

      Usuń
  5. Bardzo lubię lakiery wybielające paznokcie a o tym nigdy nie słyszałam :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna choinka i pięknie wyglądasz :)
    Dziękuję za odwiedziny Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna choinka. Zainteresowałaś mnie tym lakierem wybielającym paznokcie, muszę go poszukać i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne kosmetyki i przepiekna szminka a golden rose bardzo dobrze mi sie kojarzy wiec sama zaczne poszukiwania za podobna ;)

    Caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka tania, a taka dobra firma, no i polska:)

      Usuń