piątek, 13 marca 2015

Peeling rozświetlający do twarzy Ideal Glow L'Oreal

Peelingi do twarzy i do ciała są jednymi z moich ulubionych kosmetyków. Będąc jakiś czas temu w Rossmannie kupiłam już kiedyś przeze mnie używany Ideal Glow L'Oreal, który istotnie ma właściwości rozświetlające.
Obietnice producenta:
Kosmetyki oczyszczające L'Oreal Paris Ideal Glow, stworzone dla cery zmęczonej i pozbawionej blasku, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza.
Peeling o kremowej konsystencji wzbogacony mikrogranulkami usuwa wszelkie ślady zanieczyszczeń i obumarłe komórki naskórka. Pory są oczyszczone, a skóra wygładzona.
Odkryj skórę oczyszczoną, perfekcyjnie miękką, gładką i rozświetloną.
Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Sodium  Chloride, Polyethylene, Acrylates Copolymer, Coco-Betaine, Benzyl Salicylate, Citric Acid, Glycerin, PPG-5-Ceteth-20, Prunus Armeniaca Seed Powder (Apricot Seed Powder), Salicylic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Pardum (Fragrance).
Ideal Glow jest zamknięty w ładnej, szczelnej i wygodnej w użyciu tubce.
Zapach na pewno przypadnie do gustu wszystkim lubiącym cytrusy. Ja wyczuwam wyraźnie cytrynowe aromaty. Z pewnością dodaje "poweru" stosowany rano.
Konsystencja jest nieco wodnista, ale zwarta. Z łatwością można dostrzec drobinki, nawet dość ostre, jednak nie zaliczam tego kosmetyku do peelingów, tylko raczej do myjących żeli do twarzy. Działanie jest delikatne, ale zauważalne już po kilku dniach stosowania. Tak jak obiecuje producent cera po użyciu Ideal Glow jest starannie oczyszczona z wszelkich kosmetycznych pozostałości, a niedoskonałości czy przebarwienia znikają, choć zaznaczam, że nie mam żadnych poważnych problemów ze skórą twarzy. Cera jest wyraźnie rozjaśniona i delikatna w dotyku po stosowaniu peelingu (czy też raczej żelu) L'Oreal. Nie wysusza skóry.
Ideal Glow kupiłam za 14,99 zł/150 ml w Rossmannie.
Ten kosmetyk jest naprawdę dobry w codziennym, starannym oczyszczaniu skóry twarzy, a na dodatek stosuję go z przyjemnością. Na pewno nie poprzestanę tylko na tym jednym opakowaniu, a zaprzyjaźnimy się na dłużej. Planuję kupić również inne produkty z tej serii.

16 komentarzy:

  1. uwielbiam peelingi do ciała :) a tego jeszcze nie miałam, ale chętnie go przetestuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest peeling do twarzy:)

      Usuń
    2. Do ciała nie lubię, ale do twarzy zdecydowanie tak. Już z 3 miesiące się zabieram za kupienie jakiegoś porządnego, w międzyczasie stosując domowe sposoby, niezbyt wygodne.

      Usuń
    3. Nawet nie wiedziałam, że są domowe sposoby na peelingi:)

      Usuń
  2. Wydaje się naprawdę fajny :) A jak z tym rozświetleniem? Jest widoczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozjaśnienie tak, a rozświetlenie trochę również:)

      Usuń
  3. Jakoś nie przepadam za peelingami, ani do twarzy, ani do ciała, nie lubię tego, że zawsze "narozrabiam" z nimi i potem muszę czyścić wannę ;) Poza tym zawsze jest ryzyko uczulenia :/ Do ciała używam sizalowej rękawicy, a do twarzy elektrycznej szczoteczki i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem uzależniona od peelingów, a z tym, że trzeba po nich czyścić wannę to już się pogodziłam:)

      Usuń
  4. Proszę, proszę czyli warto się na niego skusić podczas następnych zakupów. Mam dobre wspomnienia z innym peelingiem do twarzy z L'oreal także może i ten przypadnie mi do gustu. A zapach cytrusowy brzmi bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci go polecam, jest w Twoim cytrusowym guście:)

      Usuń
  5. Naprawde mnie ten produkt zaciekawil, lubie peelingi do twarzy. Rozejrze sie za nim jak bede w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię peelingi do twarzy,tego jeszcze nie znam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto,ostatnio tylko KOSMETYCZNIE ... a kiedy będzie MODNIE ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam dziś robić zdjęcia stylizacji, ale pogoda w Warszawie niestety temu nie sprzyja:( Ale niedługo znów będzie MODNIE - obiecuję:)

      Usuń