czwartek, 23 kwietnia 2015

Kwietniowe nowości

Wpis z kwietniowymi nowościami miał się pojawić jutro, ale stwierdziłam, że w piątkowy wieczór kiedy zaczyna się weekend pewnie macie ciekawsze zajęcia niż siedzenie przed komputerem dlatego post jest już dziś:) Oprócz kosmetyków są też ubrania.
Na temat balsamu do ciała Vaseline Intensive Care słyszałam już tyle dobrego, że jak byłam w Rossmannie to postanowiłam kupić jeden z nich. Wersja żółta urzekła mnie swoim pięknym, nieco egzotycznym i świeżym zapachem. Cena to 14,49 zł za 400 ml.
Również w Rossmannie skusiłam się na szampon o którym wcześniej  nigdy nie słyszałam. I to kolejny kosmetyk, który uwiódł mnie swoim zapachem oraz obietnicą wygładzonych włosów. To Organix Brazilian Keratin Smooth Ever Straight. Jest dość drogi więc mam nadzieję, że okaże się wart swojej ceny - 34,99 zł za 385 ml.
Wczoraj w denku pokazywałam Wam odżywkę do paznokci Sally Hansen, którą pożegnałam. Ale wszystko zostaje w rodzinie, bo kupiłam odżywkę tej samej firmy, ale wersję Nailgrowth Miracle, powszechnie znaną jako "złota". Już kiedyś ją stosowałam i mam z nią dobre wspomnienia. Kosztowała 29,99 zł/13,3 ml w Rossmannie.
Matujący puder kompaktowy 8 h Sephora Clair Light 20 kupiłam dość przypadkowo, bo "na już" potrzebowałam czegoś co sprawi, że moja cera nie będzie się świeciła. Niedługo napiszę recenzję tego kosmetyku. Kosztował 55 zł za 10 g. Link do pudru:
http://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Pudry/Matujacy-puder-kompaktowy-8h/P1038008
Silnie wygładzający balsam do ust Sephora - kosmetyków do ust mam tyle, że już nie ma różnicy jeden mniej czy więcej, a poleciła mi go koleżanka, która chwali go za efekt wygładzania, nawilżania i za piękny zapach. Zachęciła mnie swoją rekomendacją i kupiłam ten balsam. Kosztował 29 zł za 10 g. Link do jego opisu:
http://www.sephora.pl/Makijaz/Usta/Balsamy/Silnie-wygladzajacy-balsam-do-ust/P1776013
Kupiłam również nowy tusz do rzęs. Tym razem mój wybór padł na Helena Rubinstein Lash Queen Waterproof, który, jak obiecuje producent, wydłuża i pogrubia rzęsy. Miałam już kiedyś mascarę HR i była świetna, choć droga. Ta również kosztuje sporo, bo 175 zł za 7,2 ml, ale udało mi się ją na szczęście kupić z dużą zniżką kiedy była promocja dla stałych klientów na kolorówkę w Sephorze.
http://www.sephora.pl/Makijaz/Oczy/Mascary/Lash-Queen-Waterproof-Wydluzajacy-i-Pogrubiajacy-Tusz-do-Rzes/P22713
Dostałam takie próbki - sama wybierałam:
 - zapach Armani Si, który bardzo lubię
 - szampon i odżywka Bumble&Bumble Thickening, które mi się przydadzą podczas wyjazdów
 - baza pod makijaż Benefit POREfessional o której pisałam i którą chwaliłam.
Ubrania:
Zielony, wiązany na szyi top Zara - nie mam zbyt wielu zielonych ubrań, a wyglądam ładnie w tym kolorze kiedy moja skóra nieco się opali co mam nadzieję nastąpi już niedługo:)
Granatowa sukienka w groszki Mohito kupiona na allegro. Jest nowa, ma jeszcze metkę na której widnieje cena 119,99 zł, a mnie udało się ją wylicytować za 40 zł. Nie mam zbyt dobrego zdania o ubraniach z Mohito, ale za tę cenę nie będę już grymasiła. Do założenia na co dzień będzie idealna.
Za miesiąc czeka mnie Pierwsza Komunia mojego chrześniaka, a że nie chcę dzieciakowi narobić obciachu więc stwierdziłam, że muszę się postarać, aby wyglądać jak najlepiej. Na tę okazję kupiłam sukienkę firmy Closet, która pochodzi z Zalando. Kosztowała 249 zł i jest bardzo dobrej jakości i co najważniejsze jest, według mnie, śliczna. Polecam Wam tę markę jeśli szukacie czegoś na chrzest, komunię czy uroczystość rodzinną:
https://www.zalando.pl/kobiety/closet/?sc=false&_q=closet

To na tyle. Póki co szukam jeszcze zamszowych niebieskich szpilek w szpic z obcasem minimum 8 centymetrów więc jeśli gdzieś takie widziałyście to dajcie mi koniecznie znać:)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sukienki :)
    Mam balsam Vaseline w wersji białej i jest całkiem fajny - nie uczulił mnie, nawilża i szybko się wchłania, lubię go, chociaż i tak najlepiej u mnie sprawdza się oliwka dla dzieci nakładana na wilgotną skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Również za to, że to Ty poleciłaś mi Vaseline:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że właśnie taki się okaże:)

      Usuń
  3. Po raz pierwszy z Twoich nowości chciałabym wszystko :) A sukienke z Zalando mam dodaną juz od miesiąca do ULUBIONYCH!!! :)Powiedz tylko czy ta tkanina jest taka mięsista czy jest raczej cienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkanina jest raczej sztywna, mięsista, nie cienka i się nie gniecie. Jeszcze chciałabym kupić sobie ze dwie sukienki Closet na lato, bo są takie ładne i fajne:)

      Usuń
  4. mam ten szampon i bardzo go lubie, ale odzywke wole z linii kokosowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi:)

      Usuń
  5. Mam ten balsam z Vaseline, bodajże z jakiegoś pudełka Shiny i jestem z niego naprawdę zadowolona, tyle, że już się kończy. Muszę kupić godne zastępstwo, przyznaję, że mam już coś na oku :-) Sukienka na uroczystość komunijną bardzo klasyczna i na pewno będziesz w niej wyglądać zjawiskowo! Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi Ci się ten szampon, chodziłam koło niego już wielokrotnie, ale zawsze rezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będzie na pewno ta sukienka w roli głównej w którejś ze stylizacji:)
      Vaseline użyłam dwa razy i jestem zachwycona, zobaczę co z szamponem.

      Usuń
  6. Ostatnia sukienka mnie urzekła :) Piękna i idealna na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosnę i lato wymarzona:) Jeszcze może sobie kupię ze dwie sukienki tej firmy.

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat szamponu Organix, już od dłuższego czasu myślę o nim intensywnie .. Śliczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem z niego zadowolona, ale jeszcze muszę go używać jakiś czas, aby napisać rzetelną recenzję.

      Usuń
  8. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić autoklawy kosmetyczne . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń