niedziela, 12 kwietnia 2015

Wreszcie wiosna:)

Nareszcie zawitała do nas wiosna więc postanowiłam, po długiej przerwie, aby na blogu było nie tylko kosmetycznie, ale również modnie:)
Tak się składa, że wszystkie rzeczy, które mam na sobie mają już kilka lat - z czasów prosperity kiedy kupowałam dość drogie ubrania - mam nadzieję, że te czasy niedługo powrócą:) Była to całkiem niezła inwestycja, bo mimo upływu lat nadal dobrze się prezentują, są dobrej jakości. A granatowa spódnica jest jeszcze z czasów LO - była galową wersją mojego szkolnego mundurka:)

Biała koszula - Emanuel Berg - świetnej jakości koszule damskie - http://e-berg.pl/strona-glowna.html
Płaszcz - Max&Co
Buty - Patrizia Pepe
Rajstopy - Marylin
Kopertówka - Francesco Biasia
Okulary - RayBan
Zegarek - TAG Heuer
Apaszka - sklep z materiałami:)

14 komentarzy:

  1. Okulary i te usta - super! Bardzo klasycznie - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie mam identyczne okulary uwielbiam je :)
    Jak zwykle pięknie dobrana szminka :) świetnie Ci pasuje :D
    Wszystko na ogromny plus :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam je u Ciebie nieraz:)
      Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  3. W końcu Marto :) Jak zwykle z klasą i elegancko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cierpliwość:) Postaram się teraz częściej dodawać stylizacje:)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładny kolor szminki :)
    Włosy Ci bardzo szybko rosną, niedługo po Sunkissie nie będzie śladu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale tak szybko nie rosną, a tylko odrost nie rzuca się tak w oczy. Dziękuję:)

      Usuń
  5. Fantastyczny zestaw, wyglądasz bardzo elegancko jak prawdziwa Paryżanka. :-) Ja też lubię klasyczne zestawy i ubieram się bardzo podobnie chociaż t-shirt i jeansy też są mi niestraszne. Zazdroszczę bardzo okularów, ja swoje niestety połamałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Paryżu nawet nigdy nie byłam, ale dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  6. Klasa sama w sobie, wprost nie mogę się napatrzeć, cała stylizacja jest tak spójna z Twoją urodą! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Nieraz się zastanawiałam nawet jakie ubranie, jaki styl byłby najbardziej kompatybilny z moją urodą, a tu proszę - Ty znalazłaś odpowiedź:)

      Usuń
  7. Ponadczasowo i z klasą, ostatnie zdjęcie super :) cieszę się, że do Ciebie trafiłam, bo do tej pory właśnie takie rajstopy - w kropki, ale nienachalne, były moim świętym Graalem :)

    anyideas4life.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo polubiłam rajstopy w kropki. Dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń