niedziela, 31 maja 2015

Aibrush Legs Sally Hansen odcień Medium Glow - rajstopy w sprayu.

Dziś o kosmetyku, który może Wam się bardzo przydać. Maj był wyjątkowy chłodny w tym roku i w naturalny sposób właściwie nie można było się opalić, a czerwiec, który zaczyna się już jutro, ma być bardzo upalny. Zatem trzeba będzie zacząć pokazywać nogi, które są w większości przypadków pewnie tak białe jak moje. Aby uniknąć efektu "córki młynarza" dopóki nasza skóra choć trochę nie nabierze opalenizny warto sięgnąć po rajstopy w sprayu Sally Hansen. Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na ich zakup, bo w przeciwnym razie na komunii chrześniaka moje nogi byłyby tak białe jak część mojej sukienki:)
Obietnice producenta:
Airbrush Legs jest to preparat opracowany z myślą o Twoich nogach. Jest jak rajstopy w sprayu. Nogi wyglądają wspaniale, są gładkie i seksowne, nie tracąc przy tym uczucia lekkości i swobody - nawet w upalne dni. Bez skazy, bez zarzutu, zdrowo wyglądające nogi, jedwabne w dotyku i optycznie wyszczuplone. Fluid w sprayu zawiera puder oraz cząsteczki jedwabiu. Dodatkowo został wzbogacony witaminą K, która łagodzi występowanie żylaków, siniaków i blizn. Produkt nie brudzi ubrań.
Sposób użycia: przed użyciem dobrze wstrząśnij pojemnikiem. Nałóż bezpośrednio, równomiernie na nogi i rozsmaruj. Odczekaj 60 sekund. Po wyschnięciu uzyskasz efekt założonych na nogi rajstop.
Skład:
Isobutane, Cyclopentasiloxane, Aqua/Water/Eau, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Talc, Polyglyceryl-4 Oleate, C18-36 Acid Triglyceride, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Panthenol, Silica Silylate, Sodium Chloride, Gluconolactone, Disteardimonium Hectorite, PEG-8 Propylene Glycol Cocoate, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Propylparaben, Methylparaben, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Propylene Carbonate, Glycerin, Phenoxyethanol, Calcium Gluconate, Silica, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Palmaria Palmata Extract, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77492, Ci 77491, Ci 77499), Mica].
Opakowanie przypominające dezodorant, a złocistobrązowa szata graficzna sugeruje efekt jaki uzyskamy po zastosowaniu tego kosmetyku.
Airbrush Legs ma delikatny, subtelny zapach szałwi.
Dozowanie również jak w przypadku dezodorantu, przed użyciem należy porządnie wstrząsnąć. Co prawda producent zaleca, aby Airbrush Legs aplikować bezpośrednio na nogi to ja kosmetyk psikam na otwartą dłoń i w małych ilościach nakładam na nogi. 3 - 4 psiknięcia powinny wystarczyć dla nóg.
Tym czego najbardziej się obawiałam przed pierwszym zastosowaniem to smugi. Ale nic takiego nie miało miejsca. Kosmetyk wcierałam w nogi tak jak balsam - wszystko było równomierne, bez żadnych smug. Nie widać zadrapań, siniaków, itp.
Z efektu jestem naprawdę bardzo zadowolona, bo nogi świetnie wyglądają przez cały dzień. Nie wiem jednak czy rzeczywiście wytrzymają deszcz.
Jak nakładam rajstopy w sprayu to mam na sobie szorty i zakładam właściwe ubranie dopiero po godzinie od aplikacji. Pewnie można to zrobić wcześniej, ale ja wolę mieć 100% pewności, że już wszystko zaschło. Rzeczywiście nie brudzi ubrań.
Zdecydowałam się na odcień Medium Glow i uważam, że to był świetny wybór. Jaśniejszy odcień byłby jednak zbyt jasny, a ten jest w sam raz, nie razi i jest naturalny, a na dodatek daje efekt złocistej poświaty.
Cena to 21,89 za 193,8 ml na allegro:
http://allegro.pl/sally-hansen-airbrush-legs-rajstopy-medium-193-ml-i5263473051.html
Uwaga! Producent o tym nie napisał, ale dobrze jest przed aplikacją Airbrush Legs nasmarować nogi balsamem nawilżającym i dopiero po jakiejś godzinie nasmarować je produktem Sally Hansen.
Efekty:
Przed
Po - jedna noga blada, a druga już opalona:)
Obie nogi opalone:)
Stosowałyście już rajstopy w sprayu? Jesteście zadowolone z efektów?
Miłej niedzieli:)

13 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze rajstop w sprayu,ale zamierzam kupić krem cc do ciała z Bielendy, bo już w zeszłym roku mnie kusił:)
    P.S. Perfumy wysłałam we wtorek listem poleconym ekonomicznym, więc mam nadzieję, że już jutro będą u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o tym kosmetyku:)
      Pewnie już w piątek był listonosz z przesyłką od Ciebie, bo zostawił awizo, ale nikogo nie było w domu więc jutro pójdę na pocztę:)

      Usuń
  2. Nie używam takich rzeczy, bo nie potrafiłabym sobie tego równomiernie nałożyć i miałabym nogi w ciapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale nic z tych rzeczy:) Idealny, równomierny koloryt:)

      Usuń
    2. Ja wolę nie ryzykować, poza tym taki efekt wyglądałby u mnie komicznie, bo ja nawet po wakacjach na plaży mam bledsze nogi, niż te Twoje "blade" ;)

      Usuń
    3. No niektórzy niestety nie mogą się opalić.

      Usuń
  3. Ale fantastyczny efekt! Nigdy nie miałam tego typu kosmetyków...ale te nogi ;) wow!pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie są aż takie super nogi te moje, ale dziękuję za tak miłe i krzepiące słowa:)

      Usuń
  4. efekt mi sie podoba a Twoimi nogami Marto juz sie zachwycałam i nadal tak pozostaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć nawet austriaccy ortopedzi nie są z nich zadowoleni:)

      Usuń
  5. Witaj :) Fajnie Ci to wyszło, nawet równo. Nie chciałabyś widzieć jak wyglądały moje nogi po użyciu rajstop w sprayu (miałam jakiś tani produkt z hebe)... rajstopom w sprayu mówię "nigdy więcej" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiłaś na jakiś kiepski produkt? Te naprawdę nie zrobią nikomu krzywdy:)

      Usuń
  6. Naprawdę świetny produkt. Przydaje się gdy masz jakąś imprezę a twoje nogi nie wyglądają najlepiej. Delikatnie kryje niedoskonałości, lekko nabłyszcza i nadaje kolor.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń